Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 27 mei 2015

Paardjes

Gelukkig komen er steeds meer leuke ontwerpen van Nederlandse ontwerpers op de markt! Dit paardje is er een goed voorbeeld van:


Het is een ontwerp van Krissie Dolls en het Nederlandse patroon is via deze website te bestellen, (Let eens op het grappige detail van de hoefijzers!).
Als je dit patroon heb gekocht kun je op de website van Krissie Dolls gratis aanpassingen downloaden voor variaties zoals deze leuke zebra en eenhoorn:



De paardjes zijn gehaakt met Regia-4draads, een sokkengaren (we hebben veel kleurtjes op voorraad!) maar uiteraard kun je ook voor ander garen zoals katoen kiezen.
Op de website van Krissie Dolls vind je alle patronen op een rijtje, alles verkrijgbaar in Nederlands en Engels.

4 opmerkingen: