Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 23 april 2024

Oranje!

De week start al weer intensief. Gisteren weer wat uren gedraaid bij Job2. Mijn hand protesteert nog wat, maar dat komt wel weer. Gelukkig dook zoonlief voor mij in de etalage, die nu helemaal klaar is voor Koningsdag:


De gebreide vissen zijn van Cathrien, het babytruitje in oranje slangenmotief werd in turbo gebreid door Ineke. We hebben patroontjes voor deze trui vanaf maakt 86 tot maat 164, de kleur mag je zelf kiezen. Deze breiden we weer van Lang Supersoxx-6, er was maar 1 bol (150 gram) nodig voor de kleinste maat.



Je bent helemaal klaar voor een feestdag met een gehaakte tas. We hebben jute binnentasjes in kleine en grote maten in de winkel. 


Niet vergeten! Vrijdag én zaterdag zijn we gesloten.
Morgen (woensdag) en donderdag de hele dag geopend.


Zouden ze de trui ooit gedragen hebben?? 😉

1 opmerking:

  1. Die zoon van jou heeft wel gevoel voor styling zeg, wat een prachtige etalage!

    BeantwoordenVerwijderen