Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 10 april 2024

Minerals

Met al die social media-kanalen zie ik zelf soms van de bomen het bos niet meer. Het een is nog vluchtiger als het andere, wat heb ik nou waar geplaatst (je zie het, ik heb niet echt een marketing-strategie 😂). De Facebookgroep en Instagram zijn meer van de plaatjes en dit blog meer van de inhoud, maar het kost wel meer tijd om te schrijven dan een fotootje te plaatsen. En dat typen, dát gaat nog steeds niet zo heel snel. Gisteren sprong een uur na het verwijderen van de hechtingen de wond in mijn hand weer open. Dat schiet niet op, natuurlijk. Dus loop ik er weer verpakt bij en doe ik wat langer over een blogpost.

Elke dag druppelt er wel weer wat binnen! Deze bolletjes Stone Washed Minerals moeten nog een plekje krijgen in de kasten (gaat manlief morgen voor mij doen!).

naar de webshop

De "gewone" stone washed kennen jullie wel (wel in de winkel, niet in de webshop maar ik stuur het met alle liefde op) en dit is zo'n leuke aanvulling. Zachte streepjes in verschillende kleurtjes, die uiteraard prima te combineren zijn met de effen kleuren. Voor truitjes, dekentjes, lappenpopjes, knuffels en nog zo veel meer! 
naalddikte: 3-3.5
gewicht: 50 gram
lengte: ca.130 meter
materiaal: 78% katoen/22%acryl

Hoewel we vooral brei- en haakgarens verkopen, is er natuurlijk nog meer te vinden in onze winkel. De Zeeuwse Schortenbontjes zijn weer aangevuld maar nieuw is deze heerlijk zachte blauwe streepjes-stof:


100 % katoen, ingeweven streepje (blauw-wit), aan de binnenzijde geruwd. 150 cm breed. Je vindt deze kielenstof in de winkel én bij het Schortenbont in de webshop.


Dit boekje liet ik al zien via Facebook, wat een leukerd! Morgen komt er weer een nieuwe stapel binnen want het vliegt de deur uit. Dit breiboekje bevat hele leuke en niet te moeilijke voorjaars-breisels van garens van LangYarns (we hebben vrijwel álles uit het boekje!). 15 leuke modellen!




In de winkel en hier in de webshop!

en inmiddels zijn de voorbereidingen voor Koningsdag ook in volle gang
(dankzij de turbo-hulp van Ineke en Ria, want uit mijn handen komt niets...)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten