Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 20 april 2024

Langzaam...

Het gaat allemaal nogal langzaam, de laatste weken. Niets voor mij, zoals je begrijpt. Doordat ik mijn linkerhand nog niet optimaal kan gebruiken, doe ik overal lang over. Even wennen weer. Mijn hoofd gaat wel gewoon door, ik zie zóveel moois voorbij komen. Dat deel ik dus maar even, ter compensatie.... 😉 mijn tijd komt wel weer!


De vissen zwemmen hier met regelmaat binnen, het gaat echt zó leuk worden!
Ze komen uit alle windstreken, van heel dichtbij uit Arnemuiden tot ver weg met de post .
Vandaag kwam iemand helemaal uit Rotterdam om dit "aquarium" te brengen...
Elke keer zie ik wat nieuws zoals de prachtig geverfde stof als achtergrond.



Verder geniet ik van de kleurtjes in de winkel. Na een sombere, koude en natte week kunnen we wel wat kleur gebruiken. 




Volgende week heb ik vast meer inspiratie (en oh, wat wil ik toch graag weer een keer de verfpotten aan..!). 

LET OP: volgende week is de winkel alleen open op woensdag en donderdag. 

Vrijdag zitten we wat moeilijk en ben ik ook weer bezig in de zorg. Op zaterdag is het Koningsdag en zitten we in het Feestgedruis (en ga ik naar het Museum Arnemuiden die nieuwe expositie bekijken).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten