Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 15 april 2021

Nóg meer Muud

Vandaag was ik de hele dag aan het schuiven. Het probleem is bij jullie bekend: ik wil te véél te veel in mijn te kleine winkel. Er moest nog een plek worden gevonden voor een stuk of 7 nieuwe soorten sokkenwol (in de wetenschap dat deze week óók nog een heleboel kleurtjes jawoll-sokkenwol binnen komt), nog een stuk of 27 kleurtjes prachtige katoen moest een plekje krijgen, de unicat-kast is ab-so-luut te klein met nóg meer nieuwe surprise-kleurtjes én toen kwam de nieuwe collectie van Muud binnen.... whahaha, hoe krijg ik dit ooit allemaal op de eerste rang?

Heaven


Harmony

Hazel 

Prachtige tassen, opbergers, mapjes van prachtig leer in verschillende uitvoeringen - de een nog mooier dan de andere. Het was al weer een poos geleden dat ik ze besteld had, bijna vergeten hoe geweldig mooi ze zijn! Ik heb ze stuk voor uitgepakt en door mijn handen laten gaan. Wat een beauties!

Hepburn

Je kunt ze allemaal terugvinden in onze winkel - en uiteraard ook in de webshop. Je vindt daat alle bijzonderheden, extra foto's en alle formaten. Alles is verkrijgbaar in de kleur Whisky of zwart. Omdat de collectie in de winkel nu zo uitgebreid is, is de voorraad per item wel beperkt. Alles is uiteraard bij te bestellen maar hou rekening met een levertijd. Wil je iets voor een bepaalde datum (verjaardag, Moederdag, etc.) wacht dan niet tot het allerlaatste moment.
Hee                                                                          Saturn


(toppertje van de collectie: Saturn XL)

Poeh, de winkel barst nu echt wel weer uit zijn voegen hoor! Er is geen plekje onbenut, geen kastje vrij. Kom je gauw eens kijken?








3 opmerkingen:

  1. Zo mooi deze items van Muud!
    Hopelijk hebben alle bolletjes een goed plekje in je winkel gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gister mijn mooie Muud tas gekregen, het is een prachtige tas en ruikt zo lekker ga er zeker van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom graag kijken binnenkort. Hopelijk mogen we weer gauw komen aanwaaien om de wol te aaien.

    BeantwoordenVerwijderen