Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 24 november 2015

Op tijd...

Elk jaar denk ik bij de eerste Kerstfolders, Sint-journaals en lichtjes: Huh, nú al??? Maar op een dag als deze, zo'n dag het het niet licht lijkt te worden, dan weet ik dat het gewoon weer tijd is!
En als je je winterse versieringen zelf wilt maken, moet je op tijdig beginnen, dus komen deze rendier-ideetjes gewoon op tijd :-)
(Ach, en dat die beestjes op zich weinig Nederlandse roots hebben doet er niet toe - ze zijn grappig!)


Deze grappige Rendiertjes zijn van Stip en Haak, je vindt het gratis Nederlandse patroontje hier.

Wil je een grote versie maken? Dan kun je ook bij Stip en Haak terecht voor Rendier Ralf, patroon te koop op deze website.




7 opmerkingen:

  1. Oh, ze zijn geweldig. En.... Als we nu beginnen zijn we. Vast op tijd voor de Kerst. Maar dat alleen dankzij jouw oplettendheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de mijne vorig jaar ook op tijd klaar. Had toen nog wat pakjes tijd liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven superleuk!! Ik zag net al op fb een fotootje voor jou waar die mooie eland op stond!
    Lieve groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind rendiertjes altijd heel leuk, ze zijn een leuke toevoeging aan onze kerst hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, die zijn echt grappig!! Bedankt voor het delen :)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag ze bij Herriet al langskomen, ze zijn geweldig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen