Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 14 augustus 2014

Zo mooi!

Op dit blog vind je vooral veel haken en breien. Dat betekent niet dat ik andere dingen niet mooi vind of niet zou willen doen. O, als ik toch eens meer tijd had.... dan ging ik quilten, freubelen, met fimo in de weer, lapjes, verf, van alles wat en door elkaar..... én borduren! Ik had dan beslist meegedaan met Randje per Week, waar ik prachtige motiefjes heb gezien. En nu zag ik bij Jeanny deze prachtige tas - die móet ik even met jullie delen!


Gemaakt van de overbekende AH-tas. Hier smelt ik helemaal bij weg! En het mooie is: dit lapje is bedrukt, maar lijkt wel héél erg geborduurd. Dus zoiets zou ook nog in mijn tijdsbestek passen....
Op het blog van Jeanny vind je nog meer foto's en ook details (en nog veel meer borduur-inspiratie!)

6 opmerkingen:

  1. Jeanet, wat leuk dat je mijn tas zo mooi vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, als je het niet gezegd had dan had ik gedacht dat ie geborduurd was.
    Ik zat al te kijken en te denken wat een werk dat wel geweest moest zijn.
    En zonde om te gebruiken. Maar zo is tie ook heel mooi. Wat een schitterende stof.
    Ik ga zo eens even bij Jeanny kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dacht eerst ook dat het geborduurd was, super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet,
    Wat is hij leuk hè, die tas van Jeanny. Zelf ben ik er eentje aan het omhaken... Maar nu ik deze zag ga ik nog maar zo'n tas halen bij de ah...
    Fijne namiddag en avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig en weer heel anders gemaakt !!!

    BeantwoordenVerwijderen