Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 8 december 2016

Cadeautjes

Nou, zó snel heb ik nog nooit een special-edition van Unicat verkocht als vanmiddag. De kleur is al helemaal uitverkocht, maar niet getreurd: in de loop van vrijdag wordt er weer een grote lading unicat bezorgd met bekende en nieuwe kleuren.

Tussen de bedrijven door ploeterde ik weer in de etalage, in de weer met lampjes enzo. Omdat het morgen Winterfair is moest nodig de Herfst van achter het raam en Winter erin. Wat een gestuntel is dat toch elk jaar. Ik weet niet wat dat is hoor, met die Kerstlampjes. Als je ze "droog" probeert doen ze het altijd, en als je ze ophangt weigeren ze dienst..... Ali was dat geploeter natuurlijk al gauw beu en kocht snel nieuwe. Ondertussen kreeg ik natuurlijk telefoontjes over de unicat die ik vanuit de etalage beantwoordde (mocht ik wat verhit hebben geklonken - je weet nu de reden).


Het is al heel vroeg donker en dan is het toch wel gezellig met al die kleine lichtjes. Er moet nog wel wat gebeuren voor morgen, maar dat gaat wel weer goed komen! Kom je morgen langs op de Winterfair? Het wordt gezellig!



Ondertussen heb ik nog wat leuke cadeau's voor haaksters en breisters binnen! Houten Yarnbowls, designmokken, stevige wol-paraplu's en niet te vergeten héle leuke kaarten.


Ook hebben we - in kleine oplage - leuke kaarten van de Zeeuwse Visserstruien. Vanaf morgen in de winkel, daar doe je een echte breister wel een plezier mee :-)


Het kastje van de 6-draads sokkenwol is ook stevig gevuld (zie de blogpost van gisteren). Laat die winter maar komen! 😊




2 opmerkingen:

  1. Wat ziet heet er allemaal gezellig uit voor de winterfair. Helaas woon ik te ver bij jullie vandaan om langs te komen. Ik wens jullie in ieder geval een geslaagde winterfair met een goede verkoop toe.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier morgen, het ziet er al gezellig uit. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen