Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 9 mei 2024

Femm

De laatste tijd is het wat stilletjes op het blog hier. De afgelopen 2 weken ben ik 3 keer letterlijk overvallen door urenlange Meniére-aanvallen. Ik ken het natuurlijk inmiddels wel (na 25 jaar) maar de hevigheid en vooral de abruptheid waarmee het komt brengt me aardig van mijn stuk. Vooral de aanval bij Job2 zorgde voor de nodige consternatie. Afijn, ik hoef voorlopig niet te ontslakken, want mijn ingewanden zijn inmiddels wel binnenstebuiten gekeerd 😁😁. Ik heb alleen niet zo heel veel energie voor uitgebreide blogverhalen.

Maar deze leuke trui Femm van Juf Sas wil ik je beslist niet onthouden:

Foto en ontwerp Jus Sas

Op de website van Jus Sas vind je nog meer varianten op deze trui en ook de links naar de bestel-pagina. Het patroon is voorzien van tekeningen en tekst en een uitgebreide video. Door steeds een ander garen te gebruiken krijg je heel verschillende varianten. Voor de garens kun je natuurlijk bij ons terecht.



2 opmerkingen:

  1. Wat een narigheid! Heel begrijpelijk dat je dan niet blogt. Neem sowieso mn petje voor je af met 2 banen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke trui is femm ga hm zeker haken als ik me wat beterder voel en de kleur is ook top .gr.jet

    BeantwoordenVerwijderen