Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 9 november 2023

Winterfair 2023 Arnemuiden

  


Zet maar in je agenda want over 2 weken is het al zover! De gezellige jaarlijkse winterfair wordt dit jaar gehouden op vrijdag 24 november 2023. 

Het belooft echt een hele gezellige editie te worden met muziek, spel, heel veel lekkers, verlichte trekkers, vis en een optreden van het Scheldeloodsenkoor in de tent precies voor onze deur!

Een mooie gelegenheid om eens dat lekkere Arnemuids speculaas te kopen wat ik deze week liet zien of haal je wintertheetje bij Sjokadoo. Duik het museum nog even in, loop langs alle leuke kramen.

In de Langstraat vind je ook verschillende kramen, dicht bij de Martk staat een leuke kraam van RMU-events. In deze kraam kun je o.a. hippe rokjes kopen van Zeeuws Schortenbont en nog veel meer. (wil je volgend jaar bij de Visserijdag/450 jaar stadsrechten niet in klederdracht maar wel "meedoen"?!)


En natuurlijk hebben we weer heel veel wol en patronen voor Zeeuws breiwerk, zoals de visserstruien, labedissen en Zeeuwse sokken. Iedereen van harte welkom. 


(eentje uit de oude doos hoor!)






 








2 opmerkingen:

  1. Dat belooft heel gezellig te worden. Succes met de voorbereidingen en veel plezier alvast. Jammer dat ik niet wat dichterbij woon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de reminder voor de winterfair, wij gaan er zeker heen. Arnemuiden is een heel mooi stadje en vooral de winterfair is altijd heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen