Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 14 november 2023

Steekjes

Het gaat tergend langzaam maar de eerste voorzichtige steekjes zijn gezet. Met pennen 8, dan lijkt het snel wat! Langyarns Mystery, een van de zachtste en vrolijkste bolletje uit het assortiment:


Ik krijg nog wat kramp in mijn handen, nog niet alle vocht is vertrokken en ik moet vooral de binnenkant van mijn hand nog niet aanraken. Maar ik kom er wel! Als mijn oren nu ook nog wat gaan meewerken.......


Gelukkig bestaat het werk in de winkel vooral uit praten 😂, advies geven en aanwijzen. De rest doet manlief. Morgen is de winkel weer open, van harte welkom. Je kunt ook aansluiten bij de breiclub in Bie de Buren, een eindje verderop!


5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je de eerste steekjes al weer gedaan hebt. Doe voorzichtig aan. Ik moet nog even wachten🥲. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met dat mooie zachte wolletje maar vooral met je gezondheid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het al weer een beetje gaat.
    Want het is nog maar kort geleden dat het is gebeurt met je hand.
    Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi wolletje en ik hoop dat het snel helemaal en goed hersteld is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zal een fijn gevoel geven dat dit al weer lukt. De wond ziet er wel 'mooi' uit maar zal zijn tijd nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen