Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 19 april 2023

Onthand

 Nou, daar zit ik dan! Ietwat onthand, zeg maar...


Gisteren kreeg ik een ingreep aan mijn linkerhand. In no time stond ik weer buiten, in 10 minuten was het gepiept. Helaas duurt het genezen langer, ik mag 3 weken niet belasten. Voor een linkspoot pur sang best eh, lastig 😁😅.... en typen met mijn rechterhand duurt een eeuwigheid en zo zijn er wel wat meer praktische probleempjes.


De winkel is gewoon open, Ali doet zijn uiterste best en ik ben op de achtergrond aanwezig voor "noodgevallen". Stuur je een mail, dan kan het even duren voor je antwoord krijgt, ook een bestelling kan iets langer duren. En uiteraard staat het bloggen op een heel laag pitje.





21 opmerkingen:

  1. O,dat is heel snel.Jaren geleden was ik een hele dag kwijt.Eerst onder narcose,dan de ,,ingreep,,bijkomen ,wat eten en dan naar huis.Dat is wel een verschil tegenwoordig.
    ik hoop dat je in staat bent om rustig aan te doen en beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte hoor dat is best moeilijk voor zo creatief persoon.En dat je rust neemt dat is belangrijk niets overhaasten.Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap en hopelijk heb je er baat bij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte ermee. Hopelijk geneest het snel en kun je je handen straks weer lekker laten wapperen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel beterschap gewenst,en rustig aan doen 💐🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed herstel! En geniet van de “ relatieve” rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien nu tijd om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap, rustig aan en geduld deze 3weken. Hou je taai🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel beterschap en luister naar jou lichaam is nu het belangrijkste. Groetjes vanuit Belgische Limburg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte beterschap en vooral veel geduld gewenst ! Nel Wisse.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterkte en beterschap! Als je dan toch niet mag belasten, neem het er nou maar eens van. Even de boel de boel laten en alleen het hoognodige doen - dat kost al tijd en energie genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een voorspoedig herstel gewenst.
    En een portie geduld ... rustig aandoen is vast niet jouw specialiteit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen