Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 6 april 2023

Brei- en haakclub

 

Vanavond is er weer brei- en haakclub! We starten vanaf half 8 tot half 10, de koffie staat weer klaar.

Omdat ik de 18e april geopereerd word aan mijn hand zal de eerst volgende keer (op 20 april) zéker niet doorgaan. Daarna is het echt helemaal afhankelijk van het herstel én de agenda (Hemelvaartsdag, vakantie), waarschijnlijk is er pas eind mei of begin juni nog een brei/haakavond. Hou dit blog maar in de gaten voor een datum.

Tot vanavond, van harte welkom!

7 opmerkingen:

  1. Sterkte met de aankomende operatie en een voorspoedig herstel gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte vast. Ik hoop voor die tijd nog even langs te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte de aankomende tijd! Bouw je wel wat rustmomenten in? Genezen kost energie hè :-)
    Die puzzel, wat cool! Is die speciaal gemaakt, leuk toeval of is het een foto-effect?

    Groetjes, Esselin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei sterkte hoor Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige puzzel! Ik heb hem meten gekocht, verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En sterkte met je operatie, Jeanet, groet, Joselien

    BeantwoordenVerwijderen