Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 15 februari 2023

Volle bak!

Februari is een beetje van alles wat of juist niks. Geen winter, geen zomer (voor de breigarens dan, he?!). Natuurlijk verkoop ik zomerdraadjes in de winter en winterdraadjes in de zomer. Tenslotte breit of haakt niet iedereen even snel (kijk naar mij...) en hebben sommigen (zeg maar velen) een aantal projecten tegelijk onder handen. Winter- en zomergarens liggen gebroederlijk naast elkaar en er komen zelfs nu nog/al nieuwe kleuren binnen van populaire wintergarens. 

Zo kwam er nog een nieuw kleurtje van de populaire Cloud binnen, echt gaaf!


En een heleboel nieuwe kleurtjes (10!) van de LangYarns Atlantis, een basisdraad van 60% wol, 40% acryl. Zomer en winter een prima draadje. Atlantis staat (nog) niet in de webshop, doe ik als ik tijd over heb... maar het ligt wel volop in de winkel 😊


Nou ja, ik moet het nog ergens tussen zien te krijgen... want wees nou eerlijk, ik heb echt niet zoveel speelruimte meer 😁:


Ik zit nu eigenlijk wel vol tot aan het plafond... en die tafel in het midden was ooit bedoeld als kniptafel, dat doe ik nu maar achter in het atelier...



Oh ja, bedenk hier nog even zo'n 20-30 enthousiaste dames bij die morgen weer naar de brei- en haakclub komen. Da's volle bak, he? Van harte welkom morgen! Miriam houdt een afscheidsrondje, de koffers zijn bijna gepakt...




3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even opnieuw zaten teveel fouten in m'n reactie. Wat mooi al die kleuren, Jeanet. Voor mij net een snoepwinkel. Wens jullie een fijne handwerkavond en voor Miriam : goede reis en veel succes in Italië

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie garens en heerlijke kleuren!
    Het gaat vast passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen