Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 10 augustus 2022

Summerbreak!

Wat een zomer! Het hoeft geen uitleg dat ik een beetje aan het overleven ben 😂, rustig aan doen na Corona zit er gewoon echt niet in. Ik werk, ik zweet, ik puf, ik probeer te slapen maar het mislukt jammerlijk, ik draai, ik plak, ik eet en ik overleef (herhaal 100 x), oh ja - en ik word 55 vandaag. Ongelooflijk, ik ben nog maar net 50 geworden. Lijkt het....

Gisteren was ik echter even de hort op! Ik vertrok naar Katwijk aan Zee en ging naar collega/vriendin Jeannette die daar al jarenlang een wolwinkel runt. Negen jaar geleden kwamen we met elkaar in contact via - jawel - de visserstruien! 


Het was goed toeven in Katwijk, waar op het strand een klederdrachtenshow was.


Maar het was verder alleen maar genieten!


Die foto van 9 jaar geleden moest wel even ververst worden, alles grijzer en beslist meer rimpels maar nog steeds lol samen 😂!


De rest van de week lijkt erg chaotisch te verlopen. Onverwacht Iraans familiebezoek, werk en warmte heeft ons doen besluiten om de winkel op a.s. vrijdag en zaterdag te sluiten!


De komende dagen staan in het teken van véél autoritjes naar vliegvelden (help je meeduimen voor koffers enzo?), veel logeerplekken creëren en mijn Farsi opfrissen.... en het werk in het verpleeghuis gaat uiteraard nog gewoon door. Heb je nog wat nodig? Kom dan vandaag of morgen even langs, daarna zijn we volgende weer weer open volgens normale openingstijden.

PS: vergeet niet morgenavond naar TV te kijken, Denkend aan Holland, NPO 1, 21.43 uur.







25 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd, Jeanet! En geniet van je (gevulde) vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harrelijk gefeliciteerd Jeannet! Geniet van je "break"!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🎂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo jarige job Van harte gefeliciteerd en genietvan je mini vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en ga genieten van je drukke dagen en fam uitrusten komt wel weer. Deze fam zal niet elk jaar op je stoep staan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met deze mooie leeftijd. Familie bezoek is altijd leuk maar vergt ook veel van je. En dan wordt het ook nog eens boven de 30 graden. Je hebt groot gelijk dat jullie sluiten. Mensen blijven nu binnen of gaan naar het water hoor. Geniet toch een beetje van alles. Sterkte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Wat heb je trouwens een leuke jurk aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!
    Wat een gezellige ontmoeting. Mooie foto van jullie samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd en geniet toch maar een beetje van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag gewenst en een goed levensjaar met hopelijk veel mooie momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi stuk in Denkend aan Holland. Wat leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou gekeken hoor wat een gezellig lang item!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om jullie bij Jannie en Andre in hun programma te zien. Hopelijk een goede opsteker voor de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Net je winkel gezien op tv erg leuk. Ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Doe rustig aan met deze warmte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je nieuwe jaar! Ik heb de uitzending vanavond bekeken.complimenten met jullie prachtige winkel! Wat jammer dat het zo ver van Friesland is...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke verrassing om jullie in de aflevering van André en Janny te zien. Zeelandpromotie ten top.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog van harte gefeliciteerd. Wat leuk dat bezoek van Janny en Andre aan jullie winkel. Ik ben fan van dat programma. Jammer dat Arnemuiden zo ver bij mij vandaan is.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat n eer zeg dat ze bij jullie waren.en jij in klederdracht. Mooie reclame hoor. Súperleuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat deden jullie het goed!!
    Ik word altijd een beetje flauw van Janny's geteem (mijn persoonlijke opvatting hè), maar je bleef nuchter en gaf zo rustig uitleg; groot compliment.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk, gisteravond op TV. Was helemaal verrast, had je blog nog niet gelezen. Ik zei tegen mijn man. Dat is Jeanet van Blij dat ik brei. Heb er echt van genoten. Geniet van je visite en dat je jarig heb mogen zijn. Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zag je er mooi uit Jeanet. Leuk programma om aan mee te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het programma gezien, jullie waren fantastisch. Heel leuk om dit te zien.

    BeantwoordenVerwijderen