Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 30 augustus 2022

Mutsen en Wanten haken

Nu heb je het nog niet nodig maar het is een kwestie van tijd: De Herfst en Winter liggen voor de deur en pak je weer naar warme wanten en een muts (kannie wachten!). Als ik 's morgens naar Job2 fiets moet ook het licht al weer aan.


Je kunt je hart ophalen met het nieuwe boek van Sascha: Mutsen en wanten haken. Met sokkenwol en je haaknaald maak je de prachtigste dingen. In het boek vind je verschillende mutsen, een baret, een haarband en allerlei wanten, polsmoffen en plapwanten. Het mooie is dat de patronen zijn beschreven voor de allerkleinsten, van baby/peuter tot de grootsten: volwassen mannenmaten. Echt voor elk wat wils!
Het boek vind je in onze winkel en hier in de webwinkel. En sokkenwolletjes hebben we in alle soorten en kleuren!




*******
Morgenmiddag ben ik zelf niet in de winkel, Ali gaat zijn best doen voor jullie. Ik ga maar weer eens terug naar de KNO-arts. Misschien kunnen ze me vertellen of ik die Oceaan die ik sinds november in mijn hoofd hoor, ooit nog weggaat. Of dat aanlopende fietswiel dat toevallig synchroon loopt met mijn hartslag en ik 24 uur per dag hoor. Ik zie het somber in, maar misschien is er een hoortoestel (of twee) dat mijn 2 verschillende oren een beetje op elkaar kan afstemmen zodat ik weer wat beter in de communicatie word. Wordt vervolgd!



3 opmerkingen:

  1. Sterkte met je oren. Ik heb indertijd na 1 bezoek aan de KNO-arts de hoop laten varen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop heel erg dat ze iets voor je kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een prachtig boek!
    Hopelijk kunnen ze iets betekenen voor je oren.

    BeantwoordenVerwijderen