Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 11 augustus 2021

Kleur!

Gisteren kwam er weer een kleurrijk pakje binnen. Er zijn weer prachtige, unieke bolletjes Surprise-unicat aangevuld. 



Zoals altijd is de voorraad beperkt en op = op. Wat een geweldige kleurencombi's zijn er weer. Ik heb zin om een bol te combineren met een draadje mohair voor een heerlijke sjaal of kol. En met 2 bolletjes haak je bijvoorbeeld een van de mooie sjaals uit Meer Sjaals van Sascha. 

Fiona haakte deze leuke kol van 1 bolletje:


Ze schreef het patroontje uit en je krijgt het bij aankoop van een bolletje Surprise Unicat

Vandaag voegde ik ook 2 nieuwe kleuren "gewone" 4-draads unicat toe, wat een snoepjes!





1 opmerking: