Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 22 juni 2021

Bezig......

Het is écht niet dat ik geen ideeën of inspiratie heb, maar wel veel te weinig tijd! Het bloggen schiet er een heel klein beetje bij in, de laatste tijd. Maar in de tussentijd ben ik aan het werk (2x 😉), ik heb vandaag 4 kilo wol geverfd en nog zo een paar "dingetjes". Mijn vervellende vingers werken overigens ook niet erg mee. Ik ben ondertussen wel erg blij dat de hitte verdreven is. Met dit weer kan ik tenminste wat dóen!

Langzamerhand maken we ons op voor de zomer. Mocht je nog inspiratie willen, dan is dit een heerlijk vrolijk boekje vol met freubels voor de camping of je achtertuin:


Dit kleurrijke boek is de 10e uitgave van Livres de Louise (van Loes van Freubelweb). Je vindt een flinke stapel in onze winkel en in onze webshop



Morgen is de winkel weer open van 9.00 - 17.00 uur, van harte welkom!


1 opmerking:

  1. Rustig aan hoor. Je had al eerder aangegeven dat je niet iedere dag kunt bloggen. Nu heb je juist heel veel veel te vertellen toch. Succes weer vandaag met alles wat je wilt doen.

    BeantwoordenVerwijderen