Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 21 januari 2015

Restjes

Doe jij ook mee aan een van de meebrei en/of haakprojecten? Dan is de kans best groot dat je straks een berg restjes overhoudt. Geen nood - er zijn zóveel restjesprojectjes :-)

Deze zag ik pas voorbij vliegen op het net:

Guêtres en laine au crochet - ocre marron multicolore

Geweldig project voor de restjes-bak! Ik vond ze op de website A Little Market, waar ze te koop zijn.
Voor dat bedrag kun je best een restjes-bak maken en nieuwe bolletjes kopen :-)


Je moet beslist eens doorklikken hier, wat een leuke ideeën!

Mitaines crochet en laine - marron noisette et multicolore

Dus géén patroon, wel veel inspiratie!


Nog meer ideeën met restjes op dit blog? hier vind je alles op een rij!


5 opmerkingen:

  1. Leuke ideeën, op dat blog wordt denk ik een uurloon gerekend. Ben benieuwd of ze dat met zo'n prijs verkopen kan. Zelf maken is ook nog eens veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk bedacht. En zo heb je een zeer origineel kleurenpalet.

    Fijne dag, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke site, vol inspiratie! Dankjewel voor de tip!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige ideeën voor al die restjes. Extra leuk om te weten hoeveel het haakwerk zou kosten als je het koopt. Dan waardeer je het eigen haakwerk nog meer.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meestal brei ik van de resten sokkenwol babysokjes of iets voor de poppen, je kan er ook kabouters mee maken (wat ik deed tegen kerstmis) of sleutelhangers maken, of heb je nog ideetjes nodig? Deze zijn ook wel mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen