Welkom op dit blog!

Hallo breisters en haaksters,

Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn hobby is breien en haken. Voor ons handwerkwinkeltje kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Elke dag komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Soms blog ik ook nog een beetje over Arnemuiden.

Ik verwijs in mijn blog soms naar patronen van particulieren die te koop zijn via verzamelsites zoals Ravelry en Etsy. De patronen zijn soms alleen in het Engels beschikbaar. Deze verkoop ik zelf niet, ik kan ze niet vertalen, ik kan ze ook niet voor anderen bestellen. Ik wil alleen maar tips geven over alles wat mogelijk is op handwerkgebied - breigarens verkoop ik natuurlijk wel! Daarvoor kun je altijd langskomen of mailen.

Natuurlijk kun je ons ook altijd bezoeken in onze winkel in Arnemuiden. Wij zijn geopend van dinsdag-vrijdag van 9.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.

Op donderdagmiddag ben ik vrij (de winkel is dan wel open, maar ik ben er zelf niet).

Veel plezier op dit blog!


maandag 8 februari 2016

Muts

Hoewel het in Nederland niet echt wintert, kan een muts geen kwaad af en toe.
Jolanda maakte toch een leuk exemplaar!



Ze gebruikte hiervoor het gratis patroon van Miss Neriss. Hier combineerde ze 2 bollen Bravo Colour en 2 bollen Bravo Wit. Het  patroon is in het Engels, maar met veel foto's. Beschreven in Amerikaanse haaktermen. 


6 opmerkingen:

  1. Kun je dit patroon de muts voor mij vertalen
    VR annet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annet, bovenin dit blog geeft Jeanet aan dat dit niet tot haar mogelijkheden behoort, naast het dagelijks runnen van haar winkel. Wellicht kun je het iemand vragen in je eigen kring? Met een vertaalschema kom je vaak een heel eind. Deze is bijvoorbeeld heel handig: http://www.eerlijkewol.nl/2015/04/handige-vertalinglijst.html
      Je kunt hem op downloaden. Succes!

      Verwijderen
  2. Mooie muts. Ik bewaar het patroon gewoon even tot het weer iets kouder wordt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik heb hem gemaakt. Het is een duidelijk patroon. Gewoon stap voor stap, zo is het mij ook gelukt. Het is een onwijs leuke muts geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is wel een hele mooie muts geworden.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...