Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 21 augustus 2015

Babybooties

Mocht je je afvragen waar ik al die ideetjes vandaan haal....soms is het héél simpel! Dan komt Nelleke langs met een tas vol WIPs (Work In Progress) en dan kan ik wel weer een week vooruit :-)

Dit doddige babyschoentje bijvoorbeeld dat ze wilde maken:


Wordt je toch gelijk verliefd op?

Nelleke vond het idee hier bij Epipa, en koos in de winkel een bolletje 6-draads Regia sokkengaren en 's avonds was er al eentje klaar!


Je kunt het patroontje vinden bij Epipa, gelukkig is er ook een Nederlandse vertaling gemaakt door Busy Bessy!


8 opmerkingen:

  1. Intussen zijn er 2 klaar Jeanet :-). Het breit vlot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Wat stoer! Tsja, Nelleke maakt van alles, dat is duidelijk :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig!!! Echt een patroontje om te bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk Jeanet! En tijdje terug heb ik setje gemaakt waar deze sokjes erg op lijken. Ik kan niet genoeg krijgen van al die leuke slofjes! Gaaf en bedankt voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige babyschoentjes. Niet te zoetig, maar lekker stoer. Knap dat Nelleke deze zo snel breit.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige babyschoentjes. Niet te zoetig, maar lekker stoer. Knap dat Nelleke deze zo snel breit.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk, en stoer tegelijk.
    Heel mooi.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sokjes, ik zag ze al bij Elizabeth voorbijkomen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen