Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 20 juli 2022

Zomer in Zeeland

Nu was ik altijd al tevreden met het plekje waar we wonen. Maar nog een pluspuntje is toch zeker dat verkoeling vaak uit het zuidwesten komt en dat we daarom vaak als eerste aan de beurt zijn 😁. Het kon een vreselijke plaknacht niet voorkomen, ik ben mijn bed bijna uit gezwommen. Het regenbuitje en het frisse windje dat vanmorgen waaide was dus echt heerlijk. 

Gisteren maakten we er het beste van en we hadden een vakantie in Zuid Frankrijk niet nodig voor een vakantiegevoel:




en tot slot nog een duik in de zee:


Ik dacht terug aan mijn Zomer in Zeeland-dekentje dat ik een aantal jaren geleden heb gehaakt. Zomerse dagen zoals deze had ik in gedachten bij het maken en kiezen van de kleuren:

 

Ik schreef er hier over, waar je ook de link vindt naar een ripple-patroon. Het pakket voor deze deken is nog steeds te koop, het staat hier in de webshop


Gelukkig bracht de afkoeling van vandaag gelijk weer zin in winterwolletjes want ik verkocht al veel wol voor dikke vesten en sjaals en werd er al heerlijk gestruind in de nieuwe boeken en de prachtige wintercollectie. Intussen is de hoeveelheid handgeverfde wolletjes ook weer wat aangevuld!





Morgen is de winkel weer open van 9.00 - 17.00, het belooft heerlijk brei- en haakweer te worden!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten