Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 6 juli 2022

Streepjes

Soms wil je wat makkelijks op de pennen hebben, herkennen jullie dat? Niet te ingewikkeld, zo wegleggen of oppakken als het uitkomt. Iets voor onderweg tijdens de vakantie-rit of gewoon omdat je tellen tot 2 al lastig vindt... Dan zijn deze toverbollen van unicat misschien wat voor jou! 


In de winkel staan kleine unicatbolletjes van 2 x 400 meter. Doos deze bolletjes in streepjes te haken of te breien krijg je een ontzettend leuk kleurverloop. Je kan de streepjes zo breed maken als je zelf wilt. Omdat er zoveel keur in de bolletjes zit kun je het patroon supersimpel houden, tenslotte wint kleur het altijd van patroon. 

 





Ik kreeg van de leverancier een paar ieniemienie bolletjes waar ik een piepklein omslagdoekje mee aan het breien ben, puur om even het verloop te laten zien:


Je kunt het haken of breien, 2 x 400 meter is genoeg voor een omslagdoek of sjaal. De voorraad in de winkel is beperkt maar de bolletjes zijn nog steeds na te bestellen. (en wil je langere lengte per kleur, dan kan dat ook: neem dan even contact met ons op!)
Je vindt de bolletjes in onze winkel en in de webshop.







1 opmerking: