Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 23 juli 2022

Bont!

Gisteren kwam ik er achter dat Murphy ook wel eens langskomt bij Job2 😂.... het was eh, pittig zeg maar. Een bewoonster zei - uiteraard zonder rem - in de loop van deze drukke avonddienst tegen mij: "Wat heb je toch een dikke, lelijke rode kop" en ik kon niet meer doen dan het beamen... gelukkig vertrekt Murphy ook met regelmaat. Bolletjes wol geven bovendien wat minder commentaar op mijn voorkomen, dus verliep de dag voorspoedig. 

Blij was ik met de nieuwe levering van het Boekje Bont, het is weer volop leverbaar in de winkel en de webshop. Ik schreef er hier uitgebreid over.





Uit de oude doos is de tutorial die ik 10 jaar geleden maakte van het haaknaaldenmapje, ik gebruik het nog steeds heel veel. Je kunt het hier nalezen en namaken!





 


1 opmerking:

  1. Knap hoor hoe je met deze warmte en Murphy door wolletjes en verpleeghuis
    heen beweegt.
    En dan ook nog tijd om te bloggen. Petje af!
    Lieve groet Wytske

    BeantwoordenVerwijderen