Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 20 februari 2018

Comfort

't Is toch niet te geloven! Terwijl ik zo blij ben dat de dagen lengen, ik tulpjes en ander voorjaarsgoed in huis haal, de vogeltjes 's morgens volop hoor zingen - wordt het winter!!!


Afbeeldingsresultaat voor holland winter

(Zal die verslaggever van de NBC toch nog gelijk krijgen dat we schaatsend naar ons werk gaan 😉)

Als die winter dan toch nog komt, dan hoop ik dat hij het zonnetje meeneemt. Tot die tijd hul ik mij in het zachtste kolletje ooit!


Ik moet je zeggen dat Miriam en ik wel eens "vechten" om dit ronde lapje. Zoooo comfortabel en zacht heb ik zelden gedragen, het weegt niks en geeft zoveel warmte. Het is in no-time gebreid (100 steken in het rond breien, rondbreinaald 6mm - 60 cm) en ik heb er nog een paar in de Webshop, voor de snelle beslisser. Met een weekendje breien heb je dit heerlijke ding zo af!


Afbeeldingsresultaat voor blij dat ik brei Rosalba

Ik hou er mee op voor vandaag. Dochterlief heeft vakantie en we gaan even bankhangen!




2 opmerkingen:

  1. Ja, van mij hoeft het nu ook niet meer... die winter. Maar goed, wat kunnen we doen? Ons in warmte hullen en inderdaad: die col ziet er heel aantrekkelijk uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja koning winter laat nog even van zich horen. Volgens mij brengt hij de zon mee hoor :-D Ik vind het niet erg als het maar niet regent dan vind ik het al gauw best.

    BeantwoordenVerwijderen