Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 15 december 2017

Grote stappen

Nog een week voor Kerst. Vaak een drukke week, waar in nog van alles moet gebeuren (alsof er geen dagen ná Kerst komen). Vanavond nog een paar snel-klaar ideetjes, voor wie het niet laten kan. Gemaakt met Bulky-garen, van het grote stappen-gauw-thuis-kaliber. Geen patronen maar gewoon wat plaatjes van het net geplukt:


Déze vind ik leuk!:








Bulky

Lekker dik wollen garen vind je in onze webshop: Naturalia (natuurkleuren), Bulky (met een kleurtje), Young of Istante (met fleece-effect). Veel plezier met de laatste freubels!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten