Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 30 november 2017

Young

Brrrrrrrrrr, wat is het koud en kil! Echt Sinterklaas-weer 😉. En wát een heerlijk brei-weer :-)
Nú is het de tijd om dikke shawls en kollen te dragen. Wil je er nog eentje die écht heel snel klaar is?


In één avond af! En ook een ideaal projectje voor beginners - kan niet mis gaan en een super effect!


Het superzachte garen is Lang Yarns Young (enne, jong zijn we allemaal nog!), een dikke draad van 100 % merino. Een streng van 150 gram = 45 meter en dat is voldoende voor een kol gebreid op naalden 20 (zoals hierboven afgebeeld) - of een luie-wijvensteek op nld 10.
Een streng kost 17,95


Het is ook geschikt voor woonkussens, brei dan op nld 12 - 15 voor een beetje gesloten effect.
Dit garen heb ik ook in onze webshop geplaatst. Er zijn 14 kleuren, waaronder ook een paar minder "jonge" 😁. Als je een streng bestelt krijg je een patronenboekje met 7 patronen gratis erbij.



Afbeeldingsresultaat voor lang yarns young



Geen opmerkingen:

Een reactie posten