**************************************************

woensdag 3 mei 2017

Workshop garen verven

Je hebt vast die enthousiaste blogberichten van mij wel gelezen in de loop der jaren, Ik word namelijk helemaal blij van het kliederen en klodderen met verf en wolletjes. Niets is zo leuk om een blank strengetje garen te veranderen in iets unieks.
Ik doe dat altijd samen met mijn vriendin Johanna, die een ster is in het maken van leuke, bijzondere, gedurfde combinaties. En nou kwam Johanna met een superleuk idee aanzetten!

Wie namelijk ook eens wol wil verven kan een workshop volgen op ons Zeeuwse Brei- en Haakfestival op 3 juni. Johanna geeft die dag 3 workshops wol verven.

Ze doet dit op een hele bijzondere manier, namelijk in een weckpot! Ze leert je de kneepjes van de kleuren, mengen, effecten en een heleboel voorbeelden neemt ze mee. Uiteraard mag je daarna zelf aan de slag en ga je 100 gram sokkenwol verven in een weckpot.

Na afloop neem je je gesloten weckpotje mee naar huis om de wol thuis te fixeren. Uiteraard krijg je een uitgebreide handleiding mee naar huis.

Johanna geeft deze dag 3 workshops, om 11.30 - 13.00 en 14.30 uur. Je kunt je hiervoor inschrijven per mail ( jaffari @ zeelandnet . nl) . Geef bij je opgave duidelijk je gewenste tijd aan. De workshop kost 19,50 euro en het bedrag moet vooraf worden voldaan. Informatie hierover ontvang je na je inschrijving.
Je gaat dan naar huis met 100 gram uniek geverfd sokkengaren (waar je sokken van kan breien maar natuurlijk ook heel veel andere dingen mee kan haken of breien), een weckpot en instructies voor thuis.
Zelf meenemen: een (oude) theedoek.

Je zal begrijpen dat bij deze workshop geldt vol = vol.
In verband met de voorbereidingen voor deze workshops sluit de inschrijving op 20 mei. Wacht dus niet te lang!

4 opmerkingen: