Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 30 april 2017

Update Brei- en Haakfestival

Soms krijg ik er kriebels van in mijn buik.... nog 5 weken en dan is het zover. Al weken ben ik druk aan het organiseren, voorbereiden en regelen. Maar er moet ook nog veel gebeuren, hoor. Oef!


Vorige keer  kondigde ik al een aantal gasten aan (Wieke, Annelies/Vicarno en Jolanda en Naomi) en vandaag maak ik het lijstje nog wat langer.
Jellina  is deze dag uiteraard ook weer van de partij. Ze laat haar postrondje voor wat het is en komt heerlijk bij ons haken.


Jellina is een creatieveling pur sang, ze komt altijd weer met iets verrassends op haakgebied of geeft aan een oude techniek een nieuwe draai. Ze begon al met tunisch haken lang voor het een hype werd en ik volg haar altijd op de voet voor nieuwe inspiratie! Ze is een vaste Scheepjes-blogger maar houdt er ook van om met allerlei andere garens te experimenteren.

Foto

Net als vorig jaar geeft Jellina op deze dag een kleine haak-workshop. In een volgende update hoor je daar meer over.

Helemaal happy ben ik dat ik ook Sascha mag aankondigen! Wie heeft nou niet een van haar lieve lappenpoppen gehaakt? 


Of een van de prachtige sjaals uit haar 2 boekjes Kant Haken?
Superblij ben ik dan ook dat Sascha ook bij ons is op 3 juni.
Het wordt steeds leuker.......


Zoals jullie ondertussen wel zullen begrijpen wordt het echt een feestje op 3 juni!
Van zowel Wieke, Jellina, Annelies en Sascha kun je op het festival heel veel ontwerpen terugvinden in de verschillende tenten en in de winkel. Jolanda en Naomi nemen zéker hun Double Trouble-dekens mee en misschien lichten ze wel een tipje van de sluier op van een volgend project....

En is dat alles voor deze dag? Welnee! Er is nog meer te beleven. Dat vertel ik weer een volgende keer..........
Stay Tuned 😁!!






5 opmerkingen:

  1. Zo maak je ons wel nieuwsgierig hoor Jeanet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt ons supernieuwsgierig zo hoor! En we zijn nu al aan het aftellen! Zet maar genoeg stoelen en tenten klaar want er zal vast een pak meer volk zijn dan vorige keer denk ik en ik vond het toen al zo'n groot succes. Spannend!!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo. Voor mij is dit allemaal nieuw. Ik ben dan ook super benieuwd :-)
    Waar vindt dit festival plaats? Heb je hiervoor een toegangskaart nodig? En hoe werkt het als je wil deelnemen aan een workshop. Alvast dank voor de antwoorden. Groetjes uit Hasselt. Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Vera, Het Brei/ en haakfestival is op de Markt voor onze deur van onze winkel in Arnemuiden. Het is een ontmoeting van mensen die graag haken en breien, daarnaast nodig ik ook altijd ontwerpers en bloggers uit. Het is geen beurs maar een gezellig treffen van liefhebbers. Op deze dag kun je kleine workshopjes volgen gratis of voor een klein bedrag. De toegang is verder gratis, voor koffie en thee wordt gezorgd. Natuurlijk kun je ook garens kopen in onze winkel.

      Verwijderen