Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 28 december 2016

Bezig

Natuurlijk probeer ik jullie nog van een blogje te voorzien vandaag. Maar ik ben nog niet helemaal klaar (lees: helemaal niet) voor de Handwerkmiddag van morgen 😀. O wat ben ik toch heerlijk voorspelbaar.......


Straks nog wat lekker bakken, maar éérst pannenkoeken! Daarna schuiven, slepen, opruimen, vallen vullen en alles wat nog nodig is voor een heerlijke handwerkmiddag morgen.
Kom je ook? Je bent van harte welkom vanaf 13.00 uur om gezellig met anderen te haken en te breien. Neem je projectjes mee waar je mee bezig bent (natuurlijk, dat mag best in een andere winkel gekocht zijn!), dat patroontje dat je nog niet helemaal snapt, die sjaal met die gevallen steek enzo.
Samen maken we er een heerlijke middag van! De koffie staat klaar...........!

8 opmerkingen:

  1. Ik kom proeven hoor, en kom me laten leren hoe met een rondbreinaald om te gaan. Ik blijf dat zo lastig vinden. Sterkte met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je verwent je klanten maar weer! Ik woon niet in de buurt,(Nieuwegein), maar geniet van afstand mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas moet ik werken, anders had ik nog wel wat hulp kunnen gebruiken 😁 bij een breiprojectje. Sterkte met de voorbereidingen maar ik twijfel er niet aan dat het helemaal goed komt. Veel plezier en gezelligheid en ik schuif graag in de e toekomst nog een keertje aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier morgen, jammer dat oost Groningen zover van zeeland ligt 😞

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak jij er een gezelligheid van, thuis en bij de handwerkmiddag. Iedereen heeft vast weer met plezier bij je gebreid en gehaakt.

    Ik wens jou en jouw familie een gelukkig en inspirerend 2017, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je er nog de tijd voor vindt. Gezellig hoor. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen