Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 3 december 2015

Staaaaapels

Net binnen, nog een beetje warm :-)





Héél veel kleuren, misschien nog een tip voor een sint-cadeautje? Wie komt heeft de meeste uitzoek, ik weet niet hoeveel ik nog per post kan verwerken......
Later op de dag geef ik nog wat nieuwe, leuke ideeën met dit garen!

6 opmerkingen:

  1. Wat een kleurig pakket met fijne garens. Ik ben benieuwd welke ideeën je ons gaat geven voor dit mooie garen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk, nieuwe ideetjes.
    Ik twijfel nog steeds wat te doen met mijn bol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo mooi..... Nee, eerst nog veel projecten afmaken...
    Heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoo, kunnen jullie je nog bewegen in de winkel. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat jammer dat ik helemaal aan de andere kant van NL woon. Anders kwam ik wat uitzoeken voor Sinterklaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier zijn al die bollen dus naartoe gestuurd ;-), wat een pracht aan kleuren weer, ik zal zeker nog eens moeten passeren!!!! Dankjewel voor de tips van sjaals hierboven!

    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen