Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 18 december 2015

Pannenlappen-paniek

Aaarhh!!! Buikpijn, paniek!
We hebben helaas een paar fouten ontdekt in het patroon van de Zeeuwse Knoop-pannenlappen!

Giovanna is bezig om het patroon te herschrijven, we gaan het checken, controleren, nakijken....
Heel even geduld, dan mail ik alle bestellers het nieuwe patroon toe!




Heb je het pakketje in de winkel gekocht? Mail me dan even!


3 opmerkingen:

  1. Dit is de nachtmerrie van een ontwerpster van patronen. Goed dat jullie de fout hebben ontdekt en het patroon nog beter gaan maken.
    Foutjes zijn gewoon menselijk en gelukkig is het probleem op te lossen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh hé, wat een opluchting. Dat dit bij iemand anders ook wel eens gebeurd. Gelukkig hebben jullie het ontdekt en veel succes met het nasturen van de patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen paniek, jullie hebben het ontdekt en herstellen de fout is goed toch. Diep ademen halen en rustig uitblazen :-D

    BeantwoordenVerwijderen