Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 4 december 2015

Lekker warm

O, wat zie ik deze week veel leuks om te delen. Ik kan niet kiezen.
Ik probeer bij het bloggen een evenwicht te vinden tussen haken en breien, moeilijk en makkelijk, Engels en Nederlands, grote en kleine, dure en goedkope projectjes, gratis en kooppatronen. Da's best een hele klus, eigenlijk :-)
Daarnaast probeer ik van alle garens die ik in de winkel heb liggen iets te maken, zodat je een voorstelling kan maken van het garen als het gebreid of gehaakt is. Dát wordt ook steeds lastiger, want ik kan het tempo niet bijhouden..... maar gelukkig zijn er héle creatieve klanten die héle mooie dingen maken, en die ik mag delen.

Zo liet Jellina gisteren op haar blog deze geweldig leuke kol-sjaal zien.

Foto

Wow, die is leuk! En praktisch....! Op haar blog vind je nog meer foto's en de beschrijving van deze gehaakte domino-vierkantjes-kol. 

Foto

Ze gebruikte 3 bollen Lammy Rainbow en haakte met nld. 6. Het is hetzelfde garen dat ik gebruikte voor deze kol. (€ 5,50 per bol, 180 meter. Samenstelling 65% acrtyl, 35% wol).

Deze kleuren heb ik op dit moment op voorraad. Bestellen mag natuurlijk altijd :-)
Mail dan even naar jaffari@\zeelandnet.nl. 
Met heel veel dank aan Jellina voor dit leuke patroon!

1 opmerking: