Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 10 december 2015

Kerstvakantie

Het jaar loopt al weer een beetje op zijn eind, en de Feestdagen komen in zicht.
Ook dit jaar sluiten we de winkel dan voor enkele dagen! Misschien handig om te weten....?


De openingstijden in de laatste 2 weken zijn als volgt:

Maandag 21 december - gesloten
Dinsdag 22 t/m donderdag 24 december - geopend. op 24 december sluiten we om 16.00 uur.
Vrijdag 25 december t/m vrijdag 1 januari - gesloten
Zaterdag 2 januari 2016 zijn wij weer geopend (9.00-16.00 uur).

Dus wil je wat haak- of breiwerkjes omhanden hebben tijdens de feestdagen: kom dan voor de Kerstdagen. In de tijd dat we gesloten zijn zal ik ook geen bestellingen verwerken.


Maar voor het zover is, moet ik nog even heel hard aan de slag!


2 opmerkingen:

  1. Lekker vooruit zicht lekker vakantie, rustig aan doen en genieten van het gezin. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je prettige eindejaarsfeesten en een deugddoende verlofperiode.Voor 2016 wens ik jou en je familie een goede gezondheid en veel haak en breiplezier.

    BeantwoordenVerwijderen