Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 24 december 2015

Aan het eind....

Het jaar is bijna ten einde, tijd om even een stapje terug te doen.
Ik had nog van alles op het blog-lijstje staan, maar het kwam er niet meer van. Iedereen weet ondertussen wel dat je volgend jaar weer mee kan doen met allerlei mee-haak-of-brei-dekens, o.a. de Mix 'n Match-deken van Jolanda en Naomi (die we al mochten bewonderen in de winkel)


Of ga je meedoen met de CAL van Lossen en Vasten?


Of brei je liever en kies je voor de prachtige deken van Rowan?

Rowan KAL 2016 Rowan

Deze prachtige Knit-Along start eind januari. Als je een account aanmaakt op de website van Rowan kun je straks ook de Nederlandse vertalingen van deze deken downloaden.
Voor alle verschillende garens van deze dekens kun je bij ons terecht, en natuurlijk ook voor alternatieven. 

We nemen nu even een pauze en staan op zaterdag 2 januari weer voor jullie klaar! Een weekje geen werk, mail of bestellingen. Zelfs het bloggen leg ik heel even stil.
Iedereen bedankt voor de leuke ontmoetingen, inspiratie, bestellingen en nog veel meer. Allemaal hele goede Feestdagen en ik wens jullie een gezond, gelukkig en creatief 2016 toe.



19 opmerkingen:

  1. Jij hartelijk bedankt voor alle inspiratie die je ons haast elke dag stuurde. Neem lekker je rust, dat heb je wel nodig denk ik.
    Goede en fijne dagen toegewenst.

    Groeten Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Kerstdagen en een gezond en creatief 2016,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne dagen, lekker genieten van elkaar en ook tíjd hebben voor elkaar. Groot gelijk dat je de digitale wereld even stil zet.
    Dank voor alle ideeën, voorbeelden en inspiratie die me gegeven hebt afgelopen jaar.
    Ik wens jou en al je dierbaren hele gezellige, rustige dagen toe en wens jullie een mooi, gezond, gelukkig en creatief 2016!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen Jeanet geniet even van je gezin. Bedankt voor alle inspiratie die je ons gaf. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne dagen en tot ziens (nou ja, online dan via je blog) in 2016!
    Groet,
    Mar10 van de DIY Diva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne Kerstdagen gewenst en een goed, gezond en gelukkig 2016! Hartelijk dank voor de leuke blogs met de vele tios, ideeën enz.!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne feestdagen en geniet van een weekje "vrij"!
    En vast een prachtig, creatief en inspirerend 2016 gewenst met ook alle goeds, gezondheid en geluk.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne feestdagen en geniet van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige kerstdagen, heerlijke vakantie en een fantastisch 2016 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor al je blogjes en inspiratie.
    Voor jou en je gezin gezegde kerstdagen en alvast een succesvol 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne kerstdagen voor jullie.
    Ik heb me voorgenomen om eerst alle dingen die er nog liggen af te maken en ook de verzoeken en verjaardags/geboorte cadeaus eerst te maken en dan weer verder te kijken. Ik sla van alles op en dan kan ik lekker neuzen tussen de patronen en kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank voor al je ideeën die je ons voorschotelde. Er zit er altijd wel een tussen die je wil gebruiken.
    Hele fijne dag, samen met je gezin/familie. Geniet van je rust en een mooi, gezellig en vooral gezond 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Jeanet,
    Ik wens jou, je man en je gezin heel fijne Kerstdagen toe en een heel erg mooi, gelukkig, creatief en vooral gezond 2016.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne warm en gezegende kerstdagen en voor het nieuwe jaar veel zegen toegewenst en creativiteit. Het is iedere keer weer een verrassing je blog, hoop dat je er nog lang mee door mag gaan.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb een fijne, mooie en warme kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jullie ook hele fijne dagen en tot volgend jaar. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Jeanet, voor jullie wens ik hele fijne feestdagen, een gezond, gelukkig en creatief 2016! Geniet nu van je rustpauze.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goeiemorgen Jeanet, dat valt vast niet mee vanmorgen en dan ook nog zo'n donkere dag. Ik hoop dat je accu weer voldoende opgeladen is want het "zonlicht" dat jij verspreidt vraagt veel energie....

    BeantwoordenVerwijderen