Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 21 september 2015

Gaatjes-vest

Van Annelies (Vicarno) kwam recent dit leuke patroon uit. Een gaatjes-vest voor dagen dat het niet meer zo warm is, maar óók nog niet zo koud :-)  Voor Hollands weertje, dus! (Ai, dit neemt Annelies - Vlaamse - me vast niet kwalijk....)

Summer Mesh Cardigan Annelies Baes Vicarno

Een prachtig gehaakt vest, top-down gehaakt dus zónder naden. Op de website van Annelies vind je alle details. Zij haakte dit exemplaar van een zomers garen, maar uiteraard kan bijv. merino of andere wol ook prima (oh- zou ik dat eens van de nieuwe Alpaca kunnen proberen?!).

linnen cardigan annelies baes haakpatroon vicarno



1 opmerking:

  1. dank je wel Jeanet :) En nee, deze Vlaamse neemt je niks kwalijks. Ik ben zo vaak in Nederland tegenwoordig, dat mijn man zelfs jaloers op me is, omdat ik op alle mooie plekjes kom :) Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen