Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 21 maart 2015

Zeg het met bloemetjes

Onze Nieuwjaarsviering liep gisteren een beetje in het water, want ik lag met ernstige evenwichts-stoornissen op bed. Ik zal jullie de details besparen, maar lollig was anders :-( Vandaag was ik nog wat gammel maar al een stuk beter, dus vieren we het vanavond. Tenslotte blijft de lente nog wel even (hoewel het vandaag ronduit Herfstig was!!).

Bij deze nog 2 lente-ideetjes!
Omdat de bloesem in de boompjes voor onze deur weer bijna opengaan:

(4) Name: 'Crocheting : Cherry Blossom Pillow Cover

Met dit kussen met kersenbloesem kom je vanzelf in lente-stemming,
Gevonden op Craftsy of Ravelry

Van dit sjaaltje kon ik helaas geen bron vinden, maar met wat fantasie lukt dit zelf ook!


Neem een eenvoudige basissteek voor het sjaaltje zelf en versier het met bloemetjes, blaadjes en vlindertjes.
Fijn weekend!


10 opmerkingen:

  1. He getver. Beterschap!
    Ik hoop dat de lente snel weer verder gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het mogelijk is even wat gas terug nemen Jeanet! Maar ja, dat weet je zelf natuurlijk ook wel :-/.
    Hopelijk hebben jullie een gezellig nieuwjaarsfeestje en knap je daardoor wat sneller op!
    Je bloemetjes zien er al heel vrolijk uit!!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, dat is schrikken! Neem jezelf goed in acht hoor! Alsnog een fijne nieuwjaarsviering! De lente ideetjes zijn super, heel vrolijk!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend Jeanet!
    Inmiddels heb je de tweede poging achter de rug en ik hoop
    dat deze wel door kon gaan?
    Nu lekker zondag, even lekker niets... geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een narigheid.Goed op jezelf letten hoor. Hopelijk knap je weer snel helemaal op.
    Heerlijk om die lente-ideeën te zien. Ook al was de lente de afgelopen week nog ver te zoeken.

    Fijne zondag met hopelijk rust voor jouw lichaam, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was ik vandaag toch in Arnemuiden (mijn oma woonde er), en op zoek naar jouw winkel. Heb het gevonden, en even later reden we jou, je man en je dochter ijna van de sokken... Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik heb niet het idee gehad dat ik gisteren van de sokken ben gereden :-)

      Volgende keer kom je op een dag dat we open zijn ! :-)

      Verwijderen
  7. veel beterschap gewenst
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die sjaal is zooooooo leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jee... Dat is niet fijn! Hopelijk voel je je alweer wat beter. En, nog een leuk nieuwjaarsfeestje gehad? Ik hoop van wel en ook dat het mooie lenteweer snel terugkomt, want het is nu wel erg fris hoor, brrr.... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen