Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 19 maart 2015

Bijna gewonnen - en een Give Away!

Weten jullie nog dat ik aan jullie vroeg om op ons te stemmen voor de titel "Gezelligste Winkel" van Zeeland/Nederland. Dat deden jullie massaal en zo werden wij vorige week de Gezelligste Winkel van Zeeland! Afgelopen maandag werd ook de landelijke uitslag bekend gemaakt en we werden daar TWEEDE !

Je kunt de volledige uitslag hier terugvinden. We zijn natuurlijk ape-trots, en ik wil jullie heel erg bedanken voor julle stem en support.


Het leverde helaas geen prijs op (zo eentje waar we de winkel eens lekker van konden verbouwen, haha!) - maar vandaag kreeg ik wel het rapport met alle op- en aanmerking van jullie stemmers.
Jullie kregen 2 vragen voorgeschoteld: De eerste was waarom jullie vonden dat wij jullie stem verdienden. Nou, van een paar honderd complimentjes bloos ik nu tot over mijn oren.

De leukste:
- een ongelofelijke vakvrouw,die altijd voor iedereen een tip heeft en haar blog
is geniaal.....ik woon in oostenrijk en als ik in nederland ben plan ik extra een
bezoek in aan deze geweldig leuke,warme winkel.

- ik het jammer vind dat wij niet zo n winkel hebben daar om we soms langs
gaan voor de gezelligheid

- ik hier zeer veel inspiratie op doe, omdat advies hier hoog in het vaandel staat
geschreven, omdat je de tijd krijgt om rustig te kiezen, zodat ik de moeite neem
om vanuit België hier naartoe te komen mét breivriendinnen

- tís stikgezellig da

- ze altijd tijd neemt voor iedereen, hoe druk het ook is. Je voelt je op je gemak
als je in de winkel bent.

- Ik altijd na het winkelen hier blijer ben :-)

- ze er zeeuwse breipatronen hebben. Ik kom er speciaal voor uit Amsterdam.

- je altijd fantastisch wordt geholpen! Geen ding is te moeilijk of Jeanet doet het
wel voor! Geweldig! Zelfs ik snap nu patronen,...!

- ik bruis van ideeën als ik daar ben geweest.

- Je krijgt er uitstekend advies en je stapt er buiten met zoveel zin om te haken
en te breien dat je minstens drie weken nodig hebt in een afgelegen hutje in
een bos om die creatieve energie te laten botvieren.

Nou, en zo nog een paar honderd. Het zweet gutst uit mijn oksels :-)

De tweede vraag was of er nog  verbeterpunten waren. Da's handig!!
Ook hiervan een selectie:

- Een filiaal openen in de randstad

- Het verkopen van tijd :-)

- Laat het zo blijven, zoals het is dat is de grote kracht.

- graag nog een webshop!

- soms moet je erg lang wachten als je juist snel even een bolletje wilt kopen,...
dit is het enige minpuntje hoor, verder is het een aanrader om daar je bolletjes
wol te kopen!

- Gemeente Middelburg vragen om de route naar Arnemuiden beter aan te
geven in de stad Middelburg!!

- een gezellige koffie hoek voor de mannen met een krant, omdat de dames zo
vaak uren doorbrengen

- is soms rommelig.

- Een iets groter winkelpand misschien (met nog meer wolletjes)?

- De eigenares is vaak erg druk, gehaast, dat kan beter!

- naar Belgie verhuizen ;-)

(en nog heel veel opmerkingen in de trant van "niets veranderen, zo doorgaan").

Dat verhuizen zit er niet in - te Zeeuws, denk ik :-)
Die échte webshop wil ik ook nog wel, maar ik slik bij de gedachte aan het bijhouden van zo'n webshop/ voorraad, etc. (geen sinecure) en ik zít al zoveel achter de PC. Ik help eigenlijk veel liever de mensen in de winkel. Het zal er nog wel eens van gaan komen, écht! Maar in de tussentijd mag je altijd mailen of bellen als je wat wilt bestellen (vorig jaar heb ik zo 1500 pakjes verzonden, dus het werkt ook wel...)

Die fysieke uitbreiding wordt ook lastig en gaat niet lukken. Naar boven kan niet, naar de zijkant ook niet. Dus woekeren we met de ruimte die we hebben. Dat maakt het misschien wat rommelig (hoewel ik het ook fijn vind dat iedereen overal aan mag zitten, voelen, passen en bekijken) en beperkt de mogelijkheid tot het maken van een gezellige hoek, mét bank, krant en koffie. Want een nóg groter assortiment wil ik ook!!! Het inkopen is het probleem dan ook niet - het moet echter ook nog vérkocht worden.
En die opmerking dat ik vaak druk en gehaast ben steek ik in mijn zak - dat probeer ik te voorkomen, maar dan moeten de andere klanten misschien nóg iets langer wachten. Dilemma....
Geloof me dat we alle op- en aanmerkingen lezen en waar we kunnen trachten te verbeteren!

Maar om nu te vieren dat we zóver zijn gekomen, is het tijd voor een leuke Give-away. Je kunt 10 bollen Softfun Denim (kleuren naar keuze) winnen als je op deze blogpost reageert (liken en delen op Facebook mag ook!) ter waarde van € 35,00



Dit garen is de nieuwste variant van Softfun van Scheepjeswol en superzacht! Het bestaat uit 60 % katoen, 40% acryl, 140 meter op 50 gram. Een feestje om mee te haken en breien!

(de kleuren zijn hier niet zo betrouwbaar, de kleurenkaart hierboven wel)

Jellina haakte er al een muts van, je vindt de beschrijving hier op haar blog.


En deze schattige eierwarmertjes komen van InHaken (met link naar patroon)


Volgende week vrijdag 27 maart maak ik de winnaar bekend!




269 opmerkingen:

  1. Wow, wat een boel mooie complimenten heb je gekregen! Eigenlijk nog beter dan een tweede plaats, vind ik. Nou, ga zo door! Ben nog nooit in je winkel geweest maar lees je blog altijd met plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de tweede plaats!!! Ik doe gezellig mee aan de Give Away. Ik doe alleen niet mee voor mijzelf, maar voor mijn lieve mama. Die is helemaal weg van dit mooie garen en zou het vast hartstikke leuk vinden om dit pakketje te winnen.

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met de tweede plaats en ik wil graag meedoen met de give away heb je bericht op facebook ook geliked en gedeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de tweede plaats. Dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van HARTE gefeliciteerd met dit geweldige resultaat! Jammer genoeg woon ik een beetje te ver weg, maar ik geniet van je blog en de inspiratie!
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je tweede plaats! Natuurlijk doe ik mee met de give away en ik beloof dat ik deze zomer in real life wil bij je kom kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Jeanet. Van harte gefeliciteerd! Eén keer heb ik de winkel bezocht en toen een hele voorraad ingeslagen. Die is bijna op. En dan? Natuurlijk weer naar Arnemuiden om de volgende voorraad! (en om de adviezen en ideetjes van jou) Of we moeten de Give-away winnen, dan komen we nog eerder! In ieder geval: tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Ik was vroeger wel nu en dan in de Schapekop, heel stimulerend toentertijd voor mij - maar in Arnemuiden ben ik nog nooit geweest, wel lees ik vaak hier. Op dit moment brei ik paaskonijntjes die ik weggeef meestal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met de 2e prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, tweede worden is natuurlijk ook super. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte met de tweede plaats daar kun je trots op zijn. Ik doe graag mee met deze supergave give away. Ik doe er graag aan mee. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, ben nog nooit bij jullie geweest, maar neem hier vaak een kijkje om leuke ideetjes op te doen. En de volgende stap is toch een keer richting jullie om eens heerlijk rond te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dit te horen , ik ben al woon ik in Drenthe altijd blij met je patroontjes en ideetjes . Hoop dat er nog vele mogen volgen (in je winkel ben ik nog nooit geweest maar heb al wel eens via de site wat besteld ) gefeliciteerd met de 2e plaats! Ik wil dat mooie garen wel winnen ! Kan ik een leuk kleurtje uitzoeken en iets leuks breien voor mijn kleindochter die is nu 4 maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Super goed, tweede van nederland!
    Ik doe graag mee met de give away. Kan ik eindelijk beginnen met mijn zeeuwse deken😃

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat Zeeuwse breister!
    Graag doe ik mee met de mooie Give Away.
    Groetjes uit het Antwerpse,
    Anne - cre@nne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf joch, van harte en gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat, verdiend 2de. Ben 1 keer in je winkel geweest en het is er zo leuk. Helaas kom ik niet heel vaak in de buurt en dan is ook nog meestal de winkel dicht. Misschien nog 1 tip 24 uur per dag 7 dagen in de week de winkel open, maar dat zal er ook wel niet van komen want je moet natuurlijk ook nog slapen enzo;) Ook je blig blijft fantastisch om te lezen. Kortom van mij mag je 1ste van de wereld worden.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd!!
    En idd, als je een kleurtje besteld die niet voorradig is moet je soms wachten.
    Maar dan ben je dubbel blij als het binnen is :-)
    Groetjes Sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd en je staat op mijn lijstje voor winkels waar ik nog eens heen wil

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd jeanet denk dat je een trotse vrouw bent.....bluuf ma lekker jeneigen int Zeeuwse ier....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met a. de prijs voor de gezelligste winkel van Zeeland en b. de tweede prijs over all. Helemaal super. En ook nog mijn favoriete blogger! Natuurlijk zou ik graag een prijs winnen......Het is zo jammer dat jij daar woont en ik helemaal in Noord Friesland. Net iets te ver weg. Maar de post komt overal!
    Hartelijke groet, Marleen Kinderman

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd. Dagelijks geniet ik van dit blog. Heb ook al wat in de praktijk gebracht. Superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hartelijk gefeliciteerd met je prijzen,meer dan verdiend. Ga zo door en als het kon gaf ik je zeeën van tijd . Maar helaas ligt dat niet in mijn mogelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met deze mooie 2e plek! Toppers zijn jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat superleuk, gefeliciteerd! Zo jammer dat ik in het midden van het land woon, ik had graag een keer (of meerdere keren) langsgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd! Wat een leuke winkel hebben jullie. Dat is mooi garen, die SoftFun... ik heb net een vestje af met Stone Washed XL. Daar zit ook wat kleurgradatie in. Het is heerlijke wol om mee te breien en het resultaat is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd, je doet het gewedig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met de 2e prijs !!!! Ik kan helaas niet in de winkel komen, te ver weg (maar kom wel een keer als we in de buurt kamperen) Maar ik geniet van je Blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd, jullie zijn een echte inspiratiebron

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat!!!!! Een leuke erkenning, als je het mij vraagt!
    Ik zal je give away ook een linkje geven op mijn blog.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met je 2e plaats kom binnenkort echt langs, bij de gezelligste blogster van Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd! Wacht elke dag vol verwachting op je nieuwe blogpost.
    Hartelijke groet van Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hartelijk gefeliciteerd met deze mooie tweede plaats. Ik doe graag mee met de give away: wat een mooi garen in prachtige kleuren! Daar kan ik vast weer iets fijns mee haken. Groeten, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat en wat een leuke aktie met lieve kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een tweede plaats is super! Voor mij ben he nummer 1! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte gefeliciteerd met jullie 2e plaats.
    Je blog is een bron van inspiratie. En wat een leuke actie...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd. Ik geniet van je blog.
    Graag doe ik mee met deze leuke give away.
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. gefeliciteerd! erg leuke opsteker Jeanet. ik volg je blog dagelijks. en als ik eens naar Zeeland zal gaan, dan kom ik je winkel zeker opzoeken!
    en leuk om je feestje af te maken met deze mooie give away. ik doe graag mee.
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. gefeliciteerd! erg leuke opsteker Jeanet. ik volg je blog dagelijks. en als ik eens naar Zeeland zal gaan, dan kom ik je winkel zeker opzoeken!
    en leuk om je feestje af te maken met deze mooie give away. ik doe graag mee.
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. gefeliciteerd, leuk toch, ik doe mee , je weet maar nooit

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd, masr voor mij blijf je nummer 1, online en in het eggie een feest om garen te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super!
    Ik ben nooit in je winkel(tje) geweest, maar kijk elke dag op je blog!
    Inspirerend!!
    En ik waag een gokje voor het garen...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Van harte gefeliciteerd! Volgend jaar eerste??? Ik heb dankzij jouw site 101 ideeën voor haakwerkjes maar met 10 van deze mooie bolletjes kan ik er vast wel een paar verwezenlijken! Groetjes,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het is volgens ook wel verdiend. Ik ben nog nooit in je winkel geweest, maar ik volg met heel plezier je blog. En heb al verschillende ideeën uitgeprobeerd.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een welverdiende dikke proficiat !! Ik ben verzot op breien en heb al veel ideetjes opgedaan in je blog ! Doe zo voort ! En natuurlijk zou ik ook graag die give away winnen vooral die mooie kleurtjes zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat maakt het uit tweede..voor je klanten ben en blijfvje nummer 1

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zo jammer dat ik te ver weg woon om eens in je winkel rond te snuffelen, maar wat ontzettend leuk dat je, terecht, zover bent gekomen. (Eigenlijk had je moeten winnen natuurlijk). Gefeliciteerd dus met het resultaat! En dan ook nog zo'n super mooie give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd! Helaas is Nijmegen iets te ver van Arnemuiden… Maar lang leve internet! Ik heb al zo veel brei- en haakprojecten gemaakt die zijn begonnen met een kijkje op jouw blog. En er zijn nog zo veel leuke ideeën op te vinden dat ik de rest van mijn leven handwerkend zou kunnen doorbrengen dankzij de gezelligste blog van Nederland!
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Van harte gefeliciteerd. Volgend jaar gaat het zeker lukken. Ik vind je blog echt super leuk en als ik iets meer in de buurt woonde (ik woon in Twente, vlakbij de Duitse grens) dan zou ik een keer langskomen in de winkel. Ik kan wel een miljoen dingen bedenken wat ik met dit mooie garen kan doen. Ik wil mijn moeder graag een cadeau haken, zoiets zoals een omslagdoek, en ik zou het leuk vinden om dit garen ervoor te gebruiken. Dus ik zou echt SUPER GRAAG meedoen aan deze super leuke give-away. Een hele fijne donderdagavond gewenst.

    Lieve haakgroetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie prestatie! Als ik een keer in de buurt ben, dan staat een bezoekje aan de winkel zeker op m'n lijstje, gewoon alleen al omdat ik dit blog al zo lang volg. Voor de bolletjes wol heb ik daardoor ideeën genoeg! Oh wat zou het toch leuk zijn om die te winnen....
    lieve groetjes uit Twente en nog heel veel mooie, succesvolle haak- en brei-jaren gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie prestatie! Als ik een keer in de buurt ben, dan staat een bezoekje aan de winkel zeker op m'n lijstje, gewoon alleen al omdat ik dit blog al zo lang volg. Voor de bolletjes wol heb ik daardoor ideeën genoeg! Oh wat zou het toch leuk zijn om die te winnen....
    lieve groetjes uit Twente en nog heel veel mooie, succesvolle haak- en brei-jaren gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gefeliciteerd toch super knap hoor een 2e plaats je winkel ziet er ook super uit volgende week komen we weer richting Zeeland met de caravan en ik kom zeker weer bij je langs in het mooie Arnemuiden, doe graag mee met de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Dat zal wel een erg leuke zelfvertrouwen-boost zijn, al die complimentjes! Geniet maar van al deze mooie commentaren!
    Ik woon in België, maar wil bij het lezen van je blog meteen de auto in springen om je een bezoekje te komen brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gefeliciteerd! Fysiek ken ik je winkel niet. Maar een winkel met een eigenares, die bollen unicat en zelfs voor een hele meebreideken verstuurt, zonder vooruitbetaling die verdient zeker een tweede plaats

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd met deze mooie prijs! Ik ben nog nooit in je winkel geweest, maar als ik een keer in de buurt ben dan neem ik zeker een kijkje! Met deze gave give-away doe ik graag mee! Groetjes Geertruida

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat leuk dat ik je tegenkwam op facebook heb even doorgelinkt en ga je nu ook volgen.Zelff ben ik knetterverslaafd aan het maken van kaarten maar in de avond uurtjes haak ik lekker op de bank.Momenteel de call 2015 en een kussen.
    Ik ga je blog volgen heb erg leuke dingen gezien hier.
    Oh ja en ook hebben we een zeeuwse band groetjes uut flupland
    liefs Corrine

    BeantwoordenVerwijderen
  57. helemaal leuk! tuurlijk waag ik een kansje. mocht mijn ''lootje'' getrokken worden, kom ik t persoonlijk halen, vanuit noordwijk, met het openbaar vervoer! een avontuur op zich
    groetjes mar

    BeantwoordenVerwijderen
  58. zeker een dikke felicitatie waard, kom af en toe ook in je mooie winkel en dan nog graag ook. Ik zou wel weten wat ik met het mooie pakket zou willen maken,
    Ik heb je bericht geliked maar jammer genoeg zie ik niet om te delen

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Prachtige resultaten heb je, verdiend, gehaald. Als we weer eens in Zeeland zijn, hoop ik je te bezoeken. Lees altijd je gezellige blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Geweldig zo'n tweede plaats, van harte gefeliciteerd!!!!
    Ik doe graag mee met de give-away, het zijn zulke prachtige kleuren..
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Super! Proficiat met jullie tweede plaats.
    Wat een mooi pakket. Ik heb het garen nog niet geprobeerd, maar wil dat zeker eens doen. Ik doe dus heel graag mee om het te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gefeliciteerd!! En terecht! Enige minpuntje: ik kan me nooit aan mijn lijstje houden en ga altijd met drie keer zo veel wol en nog meer ideeën weg dan ik van plan was ;) Heerlijke winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik zou graag een keer komen snuffelen in je winkel maar helaas zit je een beetje ver weg, ik woon in Groningen. Gefeliciteerd met je tweede plaats en ik doe graag mee aan deze leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Proficiat ! Volgende keer de eerste prijs.
    Ik doe graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Gefeliciteerd met de 2e plaats !! Maar voor mij ben je nummer 1
    Ik woon niet in de buurt (Gelderland) dus kan niet regelmatig langs komen, ik geniet dan ook op afstand van je blog en berichten op Facebook. Ik heb zeeuwse voorouders (uit middelburg, souburg en nog een paar plaatsen) en beleef veel leesplezier aan je artikelen en het patroon van de zeeuwse knoop is al regelmatig gebruikt voor cadeautjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. gefeliciteerd met je tweede plek, Terechte plek! Nadat ik al een tijd je blog volgde moest ik natuurlijk op de terugweg van onze vakantie in Sluis, een omweggetje maken om naar Arnemuiden te gaan. Daar zag ik dezelfde passie als in je blog. Zeker toen je begon te vertellen over de deken. Met een mooie bol sokkenwol gingen we weer naar Twente. Jammer dat Arnemuiden zo ver weg ligt voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Gefeliciteerd!!! Ben 1 keer in de winkel geweest en dat was super!! Jammer dat het zo ver weg is.....maar misschien beter voor mijn portemonnee.....

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Jeanet,
    Zelf op de Veluwe ( ook leuk!) wordt je mail gelezen.
    Ik lees je blog elke dag! Ga zo door.
    Tuurlijk wil ik best zo'n mooi garenpakket winnen!
    Groet,
    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Gefeliciteerd met je tweede plaats!!! Door jou ben ik weer aan de breien geslagen naast mijn eerste 'liefde' quilten. De Zeeuwse mee brei deken ligt geduldig op me te wachten, ik heb het eerste blok af en ik bedacht me dat deze deken een heeeeeeel geschikt project is voor in de caravan deze zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik doe graag mee hoor en mocht ik winnen dan heb ik wel ene postadres in Ned hoor. Leuk om de opmerkingen et lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Van harte gefeliciteerd! En leuk dat jullie dit mooie pakket garen weggeven, ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wauh! Tweede plaats van heel Nederland!! Van harte gefeliciteerd!!!
    Naar mijn mening heel verdiend en terecht.
    En wie wil er nu niet zo'n droompakket winnen Softfun Denim winnen? Dat blijkt wel uit het feit dat mijn reactie de 74e is die je vandaag hier krijgt.
    Ga lekker zo door met je winkel en je blog, en wie weet dat je ooit nog een webshop begint, maar waar je daarvoor de tijd vandaan zou moeten halen, ik zou het niet weten. Op deze manier 1500 bestellingen per jaar ontvangen is heel erg veel hoor, daar weegt de tijd en energie die het bijhouden van zo'n webwinkel kost vast niet tegen op!
    Succes met alles!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat leuk zo'n prachtige waardering, van harte gefeliciteerd! Arnemuiden staat nog op mijn verlanglijst maar je blog lees ik altijd met plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Heel leuke blog heb je en als jouw winkel niet zo ver weg lag van hier, kwam ik natuurlijk vaak langs! Ook ik pleit voor een filiaal wat noordelijker! En een online winkel :) Tot die tijd blijf ik lekker lezen om inspiratie op te doen en ik wens je veel succes (en weinig stress!) Hartelijke groetjes, Annasoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Super prestatie Jeanet. Proficiat, dik verdiend.
    En je weet het hè, al moet ik mijn polsstok meebrengen, ik kom graag bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Gefeliciteerd! Ik vind het bijzonder hoe je naast de winkel ook nog tijd maakt voor dit blog. Ik lees je trouw en doe vaak ideeën op, waarvoor hartelijk bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Leuke enthousiaste blog! Gefeliciteerd met 2e prijs en deze blog. Word er bij van (zeker als je flink ziek bent)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. maar dat is leuk ik doe graag mee met deze leuke actie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Je verdient het om in de prijzen te vallen. Je enthousiasme straalt zelfs door het internet heen. Mijn complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  80. super dat je in de prijzen bent gevallen en toch bijna de gezelligste winkel werd. Doe zo verder zou ik zeggen!
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Geweldige uitslag, gefeliciteerd!!!! succes met het doorlezen van alles.
    Wat een leuke give away, ik doe graag mee. Je hebt al zoveel mooie ideeën gegeven die daar mee gemaakt kunnen worden......

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Nou...ik vind je de beste! (ook als ik dw softfun niet win)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Van harte gefeliciteerd! Als ik in de jury had gezeten was Je eerste geworden, je dagelijkse blogs vol inspiratie hebben heel Zeeland en Holland zowat aan het haken en breien gekregen, een top prestatie waar je trots op mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ow wat leuk! 2e, gefeliciteerd! Blij dat ik gestemd heb. En ook blij dat ik deze give-away zie.
    Verder kan ik niets meer dan ga zo door! zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Gefeliciteerd met jullie 2e plek! En wat een leuke give-away! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een geweldig resultaat. Gefeliciteerd! Natuurlijk doe ik graag mee. Ik ben een echte Hollandse en woonde een jaar in Zeeland. En daar benne ze zunig he?

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Van harte gefeliciteerd zeg. Je hebt het verdiend. Ik ben nog nooit in je winkel geweest maar als ik je blog zie en reacties, kom ik alleen maar lof tegen en gezelligheid. Ik doe graag mee met je give away. Ik heb een link op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Van harte gefeliciteerd. Je hebt terecht gewonnen want je hebt een geweldige winkel. Ik heb nu al weer zin in een weekendje zeeland en kom dan zeker weer langs! Wat een leuk idee de give away! Ik doe graag mee! Een amsterdamse groet van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Gefeliciteerd met je 2 e plaats.
    Ik geniet altijd van alle berichtjes hier op het blog en ook op Facebook.
    Als ik eens een patroon niet kan vinden neem ik hier een kijkje en vindt ik het vaak hier terug. Ga zo door en veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Mooi resultaat, die 2e plaats, maar wij weten ook wel dat je eigenlijk op de 1e plaats had moeten staan. Graag doe ik mee en hoop dat ik net zo'n bofkont wordt...!!!!!!
    Groetjes Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat kan ik me goed voorstellen dat je blij en trots bent, terecht! Geniet ervan ! Ook je gezin en een ieder die je wel bijstaat gefeliciteerd, top !

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Geweldig, al die complimentjes! Jullie hebben het ook echt verdiend.
    Ik doe graag mee met deze giveaway. Lijkt me supergaren om mee te breien of te haken.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Van Harte met je TOP prestatie. vroeger lagen de Scheepjes boeken bij mijn oma op tafel, met van die kleine draadjes erin waaraan je kon voelen...nu moet ik het alleen met de naam doen....Softfun, een vrolijke naam maar wat zou ik graag even in de tijd terug willen, bij mijn oma aan tafel, om aan al die kleurige draadjes te voelen.....Drentse groet, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Heel erg verdiend hoor ! En wat een leuke reacties allemaal.
    Ik hoop dat het je weer nieuwe energie geeft (nóg meer????) om verder te gaan.
    Nog liever hoop ik dat je er extra tijd mee krijgt, maar dat zal niet lukken, denk ik zo.
    Groetjes van Nel Wisse.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Je bent nu eenmaal de gezelligste breiwinkel die ik ken (en ik ken er wel heel wat hoor) wil zelfs heel graag dat je wat korter bij komt of zelfs in België ben je welkom! maar helaas zal je dat niet doen lees ik. Nu, dan komen wij gezellig langs. Heel graag doe ik mee met je give away natuurlijk omdat ook ik op je heb gestemd.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wouw! Gefeliciteerd jeanet!
    Bolletjes winnen is altijd leuk natuurlijk.
    Maar zonder winkans had je van mij ook een dikke pluim gekregen hoor!!
    Ik vind toch dat je het allergezeligste winkeltje hebt! En dat in mijn Zeeland! !
    Ben ik ook trots op!
    En je blog is superleuk om te volgen en inspiratie all over.
    Ga zo door Jeanet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Gefeliciteerd!!! Maaruhh... ik wil best winnen. Kan ik iets moois maken voor mijn toekomstige neefje of nichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Van harte gefeliciteerd hoor en vooal zo door gaan
    wil ook graag meedoen met de actie😚
    groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Van harte gefeliciteerd met de tweede plaats en vooral doorgaan! Wil graag meedoen met je give away.
    groetjes, Ria (een andere dan hierboven hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Hartelijk Gefeliciteerd, ga nog lang zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ooo, wat een mooi garen! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Gefeliciteerd! Die bolletjes wil ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Zulke mooie stoeren kleuren! Leuke actie! Weer een mooi wolletje zonder wol. Ik geniet altijd van je materialen en je tips! Inmiddl
    Inmiddels brei ik graag op de rondbreinaalden daardoor!

    Groetjes. Terenja Hüpscher-Moree

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Gefeliciteerd En ja die bolletjes dat lijkt mij ook fantastisch om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Mooie kleurtjes. Kan ik mooi gebruiken om mijn brei ring uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Gefeliciteerd met jullie 2e plek. Is helemaal tof :D En weer een leuke give away met mooie wolletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Gefliciteerd! Wanneer ik eens in Zeeland ben, wil ik ook zeker eens in de winkel genieten van die gezelligheid.

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Over de gezelligheid van je winkel kan ik niets zeggen, want ik ben er nooit geweest. Maar over de manier waarop je omgaat met je klanten kan ik alleen maar complimenten uitdelen. De tweede plek is een mooie plek. En dat garen, dat zal hier in Enschede helemaal tot zijn recht komen. Zonder enige twijfel!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Van harte gefeliciteerd wat een super leuke reacties allemaal. Mocht ik ooit eens in de buurt zijn dan kom ik zeker eens een kijkje nemen. Woon namelijk helemaal in het noorden van Nederland ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik waag graag een gokje, wat een mooie give away! Gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. GEFELICITEERD
    Ik ben nog nooit in de winkel geweest maar via de mail altijd prima geholpen!
    LEKKER zo door blijven doen ............

    Groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Van harte gefeliciteerd en deze 2 de plaats had ook 1ste mogen zijn.
    En met zo'n wolzakken kan je zeker iemand heel blij maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Gefeliciteerd! Ben nog nooit in je winkel geweest, maar ik lees je blog heel graag! Ik waag graag een kansje voor die mooie wol!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Sorry het woord 'wolzakken' moest WOLPAKKET zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Nou hier dan reactie nr 119 :-). Lieve Jeanet GEFELICITEERD !!!! Wat een verdiende titel heb je nu!! (En wat leuk om ook mijn eigen opmerking terug te zien ^_^). Ik denk dat je mogelijk dit niet meer leest, zo onder aan de rij hahaha. Maar voor je give-away mag je één van de anderen kiezen. Ik heb zoveel voorraad nu, ik moet eerst wat wegwerken :-).
    Liefs, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Geweldig en gefeliciteerd... het is een zware taak om een winkel te runnen. Een welverdiende tweede plaats en natuurlijk maak ik graag kans op je prachtige kleurrijke give away. Ik blijf je volgen. Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Gefeliciteerd met het behalen van de tweede plaats, een prachtige plek. Jammer dat de eerste (geld-) prijs er niet in zat ;) maar met alle complimenten hebben jullie toch al je overwinning binnen :D Reden om trots te zijn. Veel succes!
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Hartelijk gefeliciteerd.Dik verdiend hoor.Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Gefeliciteerd met de tweede plek. Van mij had je de eerste, de tweede en de derde gekregen.
    Liefs, Marian Verburgt

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Gefeliciteerd met het behalen van deze prachtige plek. Het bezoeken van je winkel is altijd een plezierige bezigheid.Het is terecht verdiend.
    Groeten Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Gefeliciteerd! ik kom zeker buurten als ik in de buurt ben

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Hoi Jeanet,
    Ja, blogpauze of niet, deze sla ik toch mooi niet over hoor...
    Wat een prachtig garen, dat zal een feestje zijn om daarmee te mogen haken of breien...
    Ik zet een linkje op mijn blog en ik deel het op mijn FB pagina...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Je hebt nu al zó veel felicitaties vinnen, zou je die van mij er nog wel bij willen? Maar ze zijn je van harte gegund, een tweede plaats is geweldig! Eigenlijk is dat ook een eerste prijs, want je bent de beste van de rest! :-)
    Geniet maar lekker na van de uitslag, de felicitaties én reacties, je hebt ze verdiend!
    groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Gefeliciteerd! Je winkel lijkt me echt heel leuk, ben er alleen nog nooit geweest, maar hopelijk veranderd dat nog een keer! :)
    Ik zou graag meedoen aan de give-away, heb het gedeeld en geliked op facebook.
    groetjes Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  126. ik vind 2de worden in zo'n wedstrijd echt wel héél erg straf ! Een dikke proficiat ! En gooi je mijn naam in de trommel voor de wolletjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Proficiat, zilver is een mooie kleur. Leuk om te lezen dat mijn opmerking bij een van de leukste stond en meetelde.
    Ik wens je veel sterkte met het lezen van al deze commentaren en kan me zo voorstellen dat je graag een zakje met tijd zou willen winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Van harte gefeliciteerd! En ook ik maak graag kans op deze prijs. Ik ga voor kleur 501 overigens.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Gefeliciteerd! Heel erg leuk! Ik ben nooit bij je in de winkel geweest, maar heb wel eens wat via de mail besteld en lees heel graag je blog. Alleen daar al zou je een prijs voor moeten winnen! Graag loot ik mee voor deze bollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Congratulations, ik lees je blog graag en heb al veel ideetjes opgedaan, hier in New Zealand. Happy Spring, wij zijn klaar voor de herfst! Graag loot ik mee voor de prijs, als dat kan?

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Tweede geworden, wat maakt het uit met zoveel fantastische reacties voel je je vast winnaar. Gefeliciteerd in ieder geval. Natuurlijk doe ik graag mee. Wie wil er niet van die fantastische bolletjes winnnen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Toch maar naar Zeeland kamperen van de zomer :) . Gefeliciteerd met zulke positieve reacties. Hartelijke groet vanuit de Kop van Overijssel. En... ik heb nog niet gewerkt met dit garen... fingers crossed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Van Harte Gefeliciteerd met deze mooie tweede plaats. Je weet dat dat meer oplevert dan de eerste toch? Dat je het nog drukker mag krijgen, het is je zo gegund!
    Hoop snel eens te komen neuzen..........en meer uiteraard ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  134. wat een lieve leuk en hartverwarmende reactie's allemaal ! van harte feliesss met plaats 2. en ja ook ik doe heel graag mee met deze overweldigende actie ♥.. lieve groet jenneke... ik deelde op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  135. WAUWIE! 2e van NL, das best héél knap hoor! Gefeliciteerd!
    Ik heb besloten om alleen nog mee te doen met give aways waar ik warm van word om anderen een grotere kans te gunnen... Maar deze word ik dus warm van! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Gefeliciteerd!! Tweede van Nederland! En als ze prijzen uit gaan delen voor leukste, meest inspirerende blog dan verdien jij hem ook. Een feestje om te lezen elke dag. Ik doe graag mee met de give-away, lijkt me heerlijk garen om iets moois mee te haken. Inspiratie haal ik wel van jouw blog.... :-)
    Groetjes Madhurya

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Nou Jeanet 2e van nederland volgens mij waren ze fout hoor je bent 1e!!!!van Nederland en hoe fijn ik WOON in Arnemuiden om even aan te wippen voor een bolletje of iets anders ga zo door en natuurlijk zou het leuk zijn de give a way te winnen. Ga zo door en niet alleen jij maar Ali en de kinderen ook gefeliciteerd want alleen lukt het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Gefeliciteerd! Wat zou ik graag jullie winkel ook hier in de buurt willen hebben. Dat mis ik hier toch echt. Dan maar genieten van alle leuke ideeën op deze blog. Ik wil graag een gokje wagen en meedoen met de give away. Je weet maar nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Jeanet, hartelijk gefeliciteerd!
    Al woon ik op twee uur rijden afstand en heb ik nog nooit ontmoet. Ik heb het gevoel dat ik je ken. Heb een beeld bij je winkel. Ik voel me absoluut niet thuis daar waar het heel netjes is.........
    Ik krijg steeds meer zin om eens echt te komen "voelen".
    Groet, Angenietha

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Gefeliciteerd, geweldig dat jullie tweede zijn geworden! Ik heb er aan meegeholpen hoor, vind jullie winkel echt de leukste van Middelburg (over Zeeland niet echt nagedacht). Kom niet al te vaak want dat is slecht voor de portemonnee :-) Doe graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Gefeliciteerd met je eerste én tweede plek!
    Ik mis dat wel hoor, zo'n gezellige breiwinkel hier in de stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. dikke proficiat,jammer dat ik zover uit de buurt woon,maar wie weet maken we er eens een weekendje voor om ergens in de buurt te logeren.......

    grtjes Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Proficiat met je 2e plek,wat een eer. En die complimenten zijn allemaal zelf verdiend hoor. Heel grappig om die van mij er bij te zien staan. Of iets wat er op lijkt, tenminste. Ik ben stikjaloers dat Zeeland zo'n leuke winkel heeft en dat je geen dependance in Limburg hebt.
    Ik doe graag met de give-away mee. (dat rijmt)

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Gefeliciteerd met jullie tweede plaats.
    ik volg je blog elke dag en heb al veel ideeën bij jullie opgedaan.

    zou graag kans maken op deze give away
    groetjes sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Gefeliciteerd en superleuk al die complimenten! Ik vind het jammer dat jullie zo mega ver weg zitten, zodat ik niet eens met eigen ogen kan zien hoe het is. Er zijn hier ook fijne winkels gelukkig, maar toch...
    Gezellig zo'n give away, ik heb er al een paar bolletjes van liggen dan zou ik er een groter project mee kunnen maken. Ik doe graag mee.
    Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Wow, Gefeliciteerd. Je hebt het verdiend hoor. Ik ben nog nooit in je winkel geweest (veel te ver weg)maar je blog is altijd een en al inspiratie en gezelligheid.
    Leuk zo'n give away. Ik doe graag mee. Zou er heel graag een mooie tas voor onze dochter van willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Gefeliciteerd Jeanet! Je verdient het helemaal hoor
    Ik ben zo blij dat in in jou winkeltje zomaar even bolletjes mag aaien...
    Ik doe graag mee, zou er een vest van maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Gefeliciteerd Jeanet! Superleuk! Als de gele bolletjes binnen zijn, dan kom ik weer snel langs! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ik vind het super dat je zo ver gekomen bent. Denk ook wel dat het verdiend was maar ik heb het nog niet aan den lijve mogen ondervinden (woon in België maar hoop binnenkort n's binnen te springen :-).
    Verder geniet ik altijd van al je blogposts met al die leuke en vaak schitterende ideeën (zo ben ik begonnen aan het breien van de Happy blanket na jouw blog post :-).
    Mijn enige advies ... doe zo verder (ik zou je ook graag wat extra tijd aan de hand doen om al die creatieve ideetjes te kunnen uitwerken en een kaboutertje voor die vervelende administratie maar dat is - helaas - niet haalbaar).
    Drie dikke kussen!
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Een super prestaties, ik kom zeker nog een keertje kijken, maar moet er een eindje voor rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  152. En wat een mooie kleuren, ik haak ook wel met scheepjes olifantjes garen maak dit zou ik zeker een keer willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Van harte gefeliciteerd met je 2e plaats en wat een gave garen 👍👍😘😜

    BeantwoordenVerwijderen
  154. gefeliciteerd :) dat garen ziet er zo gaaf uit verwerkt in een patroon :D

    BeantwoordenVerwijderen
  155. gefeliciteerd met je 2e plek, voor mij had je moeten winnen! En nog een leuke giveaway ook. Ik waag hier zeker een kansje voor

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Weet niet of mijn vorig bericht er staat daarmee. Een hele dikke proficiat met je 2de plaats. Super van je met al je goeie ideeen en patroontjes. Echt daarvoor ook nog een dikke dankjewel! Doe zo voorts zou ik zeggen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Bijna gewonnen, maar van zulke reacties word je vast ook heel bij. Een super give-away waar ik graag aan mee doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Leuk die reacties te lezen! Mocht ik eens in de buurt zijn dan zal ik zeker langskomen. Leuke give-away! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Meid super gefeliciteerd. Ik hoop dat Door deze wedstrijd nog meer mensen Arnemuiden gaan bezoeken en dan vooral jouw winkel.
    Ik ga duimen dat ik deze prijs win, hier kan ik hele leuke dingen van maken voor mijn kleindochtertje. Dan doe ik er een label aan, van jeanet de leukste winkel van Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Dikke proficiat! Eerste en tweede! Ik wou dat er hier in Zeeland (NB) ook zo'n winkel zat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Van harte! En laat ik deze bollen nog op mijn verlanglijst hebben staan voor de Blue Ocean van Jellina! Ik ding graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Van harte gefeliciteerd met de tweede plaats als gezelligste winkel. Ik geniet altijd van je gezellige blogverhaaltjes!
    k Hoop binnenkort eens in Arnemuiden te arriveren.
    Beppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Jeanet ik sluit me graag aan bij mijn voorgangsters om je van harte te feliciteren, jou en je hometeam, incl. je moeder. Waardering voor je inspanning! Blijf ajb de knusse winkel, want als je groter wordt raak je het contact wel een beetje kwijt vrees ik.
    Wat de give away betreft: ik hoop dat die terechtkomt bij iemand die graag met Scheepjeswol werkt, maar daar financieel niet de gelegenheid voor heeft.

    O en voor mensen die dit bij toeval nog lezen: elk half uur stopt er een trein in Arnemuiden en het is maar een klein stukje lopen naar Jeanet.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Puep proficiat meid, fantastische wolletjes knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Gefeliciteerd! Ik lees altijd je blog, heel inspirerend. In de winkel ben ik nog niet geweest,maar wie weet komt t er ooit nog van..

    BeantwoordenVerwijderen
  166. van harte gefeliciteerd met de tweede plaats!!! Een eerste was wat mij betreft wel verdiend! Een leuke give away, lekker haken voor mij als ik weer kan en mag handwerken na mijn hand-operatie!!...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Gefeliciteerd! wat een prachtig resultaat! Met 1 verbeterpunt ben ik het echter wel eens: wanneer komen die zakken met tijd eens in de winkel??
    Geniet nog maar eens lekker na!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Gefeliciteerd! Ik lees jouw blog altijd als 1e, erg inspirerend! Net als velen jammer dat je winkeltje niet wat dichterbij is, maar dat is beter voor mijn portemonnee, hihi.....een webshop zou mooi zijn, maar is ook een hoop werk. Leuke give-away! En ik hoop toch binnenkort een keer je winkeltje te bezoeken, groetjes, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Hoi Jeanet, Gefeliciteerd met de 2e plaats! Je bent alom bekend hier in Nederland, zelfs daar buiten! Als ik in de buurt ben kom ik zeker eens bij je kijken.Leuk dat je zoveel mensen enthousiast kan maken met een fantastisch vak als handwerken! Natuurlijk doe ik heel graag mee met je give away! Prachtig garen daar wordt ikblij van! Succes met de verloting, je hebt een hoop belanstellendeIk heb even de afbeelding van Pinterest gehaald...hier staat de uitleg van de steek! Stilletjes hoop ik op een kansjeLiefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tekst van pinterrst o er een steek is op onverklaarbare wijze ertussen gezet en is niet mijn tekst hihi

      Verwijderen
    2. Tekst van pinterrst o er een steek is op onverklaarbare wijze ertussen gezet en is niet mijn tekst hihi

      Verwijderen
  170. Van harte gefeliciteerd! Ik zou dit graag willen winnen voor mijn moeder, Sylvia Willemien die door een operatie aan haar hand, 3 mnd niet kan handwerken, maar heel hard gaat revalideren en dan wel iets moois verdiend heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Hahaha, leuk hoor Jeannet, dik verdiend toch? en die opmerking vover de gemeente Middelburg beter naar Arnemuiden wijzen kan ik me helemaal in vinden, dat was nog een hele puzzel om die zeven km te overbruggen, maar als je er dan bent, dan heb je ook wat!Ik dacht al, wat een reacties,....maar nu zie ik pas dat er wat te winnen is...tja ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Wat een feest om tweede te worden! Geniet ervan...
    Ook ik geniet. Ik ben nu onderweg naar Berlijn en wat denk je wat ik bij me heb? Een paar van die prachtige bolletjes katoen. Wat een leuk effect geeft het. Ik ben er een tasje mee aan het haken, dus kan nog wel wat meer kleurtjes gebruiken!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Wat een feest om tweede te worden! Geniet ervan...
    Ook ik geniet. Ik ben nu onderweg naar Berlijn en wat denk je wat ik bij me heb? Een paar van die prachtige bolletjes katoen. Wat een leuk effect geeft het. Ik ben er een tasje mee aan het haken, dus kan nog wel wat meer kleurtjes gebruiken!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Gefeliciteerd met jullie prachtige 2e plaats! Superknap om dit te behalen uit zoveel kandidaten. Als ik een keertje in de buurt ben, ga ik zeker eens langskomen om het zelf te ervaren. En ik doe natuurlijk heel graag mee aan deze fantastische give-away!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Leuke blog! Ik kom hier voor het eerst, maar ga zeker terug komen

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Van harte gefeliciteerd en wat een geweldige complimenten! Ik zou zeggen ga zo door met je blog en de winkel. Ik kom hier ook voor het eerst maar vind het nu al leuk. Volg je nu ook op Facebook. Ik doe graag mee met de winactie! Gaaf! Groetjes, Afie

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Gefeliciteerd, ik hoop kans te maken op deze geweldige give away. Geniet altijd enorm van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. gefeliciteerd met je prijs! Ik doe graag mee aan de give-away, maar kun je er ook een paar bolletjes tijd bij doen? Ik kom altijd tijd tekort en ik wil nog zo veel haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Jeanet, van harte gefeliciteerd, dik verdiend en dank zij jou inspiratie heb ik weer regelmatig tijd gemaakt om te breien en te haken. Graag doe ik mee met de gave away

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Ik doe graag mee aan de giveaway.
    Alvast een dikke proficiat met de 'award'.

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Super!!! Van harte gefeliciteerd met de tweede plaats. Ik ben nog nooit bij je in de winkel geweest maar als ik deze zomer weer eens in Zeeland ben dan kom ik zeker langs. Graag doe ik mee met de leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Ook ik doe graag mee met de give-away. Ik vind jouw winkel nu al geweldig hoewel ik nog nooit lijfelijk een voet over drempel heb gezet, ik woon drie uur rijden bij je vandaan. Kom ik weer eens in Zeeland dan waag ik serieus een poging om binnen te komen. Gefeliciteerd met je behaalde 1ste en 2de plaats!! Geniet er van......

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Gefeliciteerd! Volgend jaar eerste van Nederland! 190 reacties tot nu toe, maar ik waag toch een kansje. Groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Van harte met de tweede plaats! Eerste plaats was jullie ook van harte gegund, maar jullie mogen hier heel trots op zijn. En dan weer zo'n leuke give-away! Ik doe er graag aan mee. Ook op Facebook gedeeld en geliked.
    Ga zo door!!! Groetjes, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Gefeliciteerd! En dit garen wil ik best winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Van harte! Je blog is geweldig om te volgen. En kan wel honderd dingen bedenken om te maken van dat garen ;) dus graag doe ik mee. Wieweet ..

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Ik doe heel graag mee! Van harte gefeliciteed, jammer dat de winkel te ver weg zit om even langs te komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Hiep hiep hoera, je hebt het zeker verdient!!!
    Ook jouw blog is zo inspirerend.
    Manlief en ik gaan dit voorjaar vanuit het noorden, een weekje naar zeeland!
    Ik wil al zo lang jouw winkel eens binnen lopen. Nogmaals gefeliciteerd.
    Ik doe graag mee met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Hartelijk gefeliciteerd, Jeanet! Dat is me nogal een titel; enig idee hoeveel winkels er in heel Nederland zijn? En dan 2e worden..... pfieuw!
    Ik doe graag mee met de give-away, al denk ik dat er zoveel mededingerss zijn, dat de kans wel heel erg klein wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Proficiat, een mooie prestatie. Ook ik doe graag mee met de give away. Wat een mooie kleuren zitten erbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Van harte gefeliciteerd!

    En wat een geweldige give-away!!
    Je zult het geluk maar hebben dat je wint....
    Wat kun je daar allemaal niet mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Wat een eer... en beloning voor je winkel! Ik waag ook een kansje met de give a way...

    BeantwoordenVerwijderen