Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 6 november 2014

Vrije kleurrijke middag...

Eindelijk had ik sinds weken een - bijna - vrije middag. Heerlijk in de weer met wolletjes en verf en pannetjes. Kloddertje hier, kloddertje daar..... Heerlijk experimenteren met de handgeverfde draadjes en ze worden mooi!! :-) Vanaf zaterdag in de winkel - eerst even drogen!

En dit kwam ook (dit is geen werk, hoor)! Kijk en geniet.................
Met veel nieuwe kleurtjes die ik nog nooit eerder had. Ik zou ze allemaal zelf uit willen proberen.




Wie het eerst komt....... :-)
Een aantal bestellingen staan klaar (nog niet alle kleuren zijn er er komt binnenkort nog meer.........!)


10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Nee, dit is Unicat - katoen/acryl.
      Kauni en Aade zijn wollen garens. Ook prachtig en hebben we ook :-)
      Alleen tijd verkoop ik niet......

      Verwijderen
  2. Ohhh ze zijn zo mooi!! Eens komt de dag dat ik dit ga kopen :-) zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijven mooie bollen! Ik zou niet eens kunnen kiezen denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus je hebt heerlijk zelf wol geverfd... laat je ons wel nog even het resultaat zien, voordat het allemaal verkocht is?
    En die Unicat vind ik ook zo mooi... ik droom nog even lekker verder...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die Unicat..de kleur onderwater is mijn favoriet geloof ik ...als blauwmens ;)
    Mijn 'jouw'deken is af...ik heb er een blogje over geschreven..kun je m zien ;)
    Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had mezelf zo beloofd niet te kijken als ik een "erisweereenladingnieuweunicatbijblijdatikbrei-bericht" is binnengekomen en toch doe ik het. Maar ik koop nu echt niets, echt niets, echt niets (maar ze zijn zoooo mooooooiii en haken/breien zo enorm mooi en verslavend). Neem ajb geen bestellingen van mij aan Jeanet als mijn zwakke ik toch ergens mailt deze dagen voor een unicatbol (of 3) :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eeeeh, volgende week komt er nog wat, hoor :-)
      Groeten,
      Jeanet

      Verwijderen
    2. Hihi, volgens mij hebben we allemaal een zwak voor dit vrolijke garen. :)

      Verwijderen
  7. Ohhhhh nou wil ik ook.... Jammer dat Arnemuiden zover fietsen is, anders kwam ik er direct aan. Eerst maar mijn slofjes afbreien en vilten, nieuwe poefhoes afhaken, vloerkleed haken en twee werkstukken uithalen *kucht* Dank je wel voor deze kleurrijke update. Fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen