Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 27 november 2014

Romantisch

Deze sjaal is een plaatje! Door zijn eenvoud, de kleur en natuurlijk de rozen aan de uiteinden.

Wee een typisch gevalletje "Mooi is niet altijd moeilijk", Je kunt het patroon (engels) kopen op Ravelry
(Mocht je deze sjaal" uit je hoofd" na willen maken: brei nooit alleen tricotsteek voor een sjaal! Het gaat ALTIJD krullen - hoe je ook blokt of perst! - lang leve een patroon!)



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaal met die rand rozen , ik zou niet kunnen kiezen rood of crème , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeeeeeldschoon!!!! Bedankt voor de link!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niets teveel gezegd Jeanet, dit is prachtig.
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de sjaal prachtig, helaas is het patroon niet meer te krijgen op ravelry. Misschien heb jij het nog Jeanet?

    BeantwoordenVerwijderen