Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 23 september 2014

Hulptroepen!

Vandaag liep ik een beetje achter de feiten aan. Na een nacht vol dromen en muizenissen was ik verre van topfit vanmorgen. Het werk stapelde zich op, lijsten met to-do-dingen werden langer en langer en ook nog dozen vol met bollen wol werden geleverd. Even wist ik écht niet meer waar ik moest beginnen. En op dat moment kwamen spontaan de hulptroepen binnenlopen. In een mum van tijd werd een berg verzet en kon er van alles afgevinkt worden. Wat was ik blij! :-)

 

Wat zijn we toch omringd door lieve mensen! Voor al die tekenen van vriendschap :-)
(de hulptroepen lezen wel mee, deze is voor jullie!)


Het patroon van dit hartenkussen vind je op Ravelry, het is in het Engels, maar met een teltekening. Meer heb je niet nodig!


6 opmerkingen:

  1. Soms he, dan spaar ik jouw blogjes op zodat ik er een paar tegelijk kan lezen. Want elke dag weer zijn ze leuk om te lezen. Altijd leuke, inspirerende ideeën, maar je klinkt ook zo echt - via je blog heb ik echt het gevoel dat ik je een klein beetje ken. Heel succes met de laatste loodjes voor de tentoonstelling - als ik wat dichterbij woonde, zou ik onmiddellijk komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeanet, da's weer superleuk!
    Bedankt!!!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd fijn zulke mensen in je omgeving! Ik ben in ieder geval weer blij (of toch eigenlijk niet) met een mooi inspirerend blogje. Dankzij jou bulk ik van de mooie ideeën, mooie unicat en ga ik zelfs een poging tot breien doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow wat prachtig de kussens. Super mooi.
    So schattig met de hartjes!!!

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als de nood hoog is, zijn de hulptroepen nabij. Wat goed dat zij jouw zo goed hebben geholpen. En wat een lief gebaar van jou terug. Prachtige hartenkussens.

    Pas goed op jezelf, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen