Welkom op dit blog!

Hallo breisters en haaksters,

Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn hobby is breien en haken. Voor ons handwerkwinkeltje kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Elke dag komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Soms blog ik ook nog een beetje over Arnemuiden.

Ik verwijs in mijn blog soms naar patronen van particulieren die te koop zijn via verzamelsites zoals Ravelry en Etsy. De patronen zijn soms alleen in het Engels beschikbaar. Deze verkoop ik zelf niet, ik kan ze niet vertalen, ik kan ze ook niet voor anderen bestellen. Ik wil alleen maar tips geven over alles wat mogelijk is op handwerkgebied - breigarens verkoop ik natuurlijk wel! Daarvoor kun je altijd langskomen of mailen.

Natuurlijk kun je ons ook altijd bezoeken in onze winkel in Arnemuiden. Wij zijn geopend van dinsdag-vrijdag van 9.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.

Op donderdagmiddag ben ik vrij (de winkel is dan wel open, maar ik ben er zelf niet).

Veel plezier op dit blog!
**************************************************

De openingstijden voor de Feestdagen:


Op zaterdag 24 december zijn wij gesloten. (Tenslotte is is iedereen bezig met boodschappen doen - dan doen wij dat ook).

Dinsdag t/m vrijdag 27 t/m 30 december zijn wij geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur (let op, dat is dus wat later dan normaal!)

Op zaterdag 31 december zijn we gesloten.

Uiteraard staan we vanaf dinsdag 3 januari weer op de gebruikelijke openingstijden voor jullie klaar.


woensdag 14 mei 2014

Give Away Invicta Colour en Wavelet Sjaal!!


Je kent het dilemma wel: is het glas half vol of half leeg??? Het is maar hoe je het bekijkt!

Zoals julliewel weten wacht ik al een hele tijd op een aantal populaire kleuren van de Invicta Colour - het sokkengaren van Scheepjeswol met een langzaam kleurverloop. Sinds ik dit garen verkoop ben ik heel enthousiast en ik gebruik het voor van alles, ik zette heel veel op een rij in deze link. Sjaals, omslagdoeken, polsmoffen, mutsen, in verschillende technieken zoals breien, haken en bezemsteel haken.

Van al die voorbeelden die ik heb gemaakt zijn de 5 populairste kleuren op bij Scheepjeswol - da's lastig want vaak willen mensen de kleur van het voorbeeld in de winkel of op het blog. Tenslotte weet je dan hoe het er uit komt te zien. We (heel veel andere winkels met mij) wachten en wachten en wachten, en jullie ook!
Na wat telefoontjes en mailtjes is het me duidelijk dat ze bij Scheepjeswol er alles aan doen om het te leveren, maar het nog steeds afwachten is. DUS..... besloot ik het maar eens anders te bekijken!! Geen gezeur meer over de paar kleuren die er nu eenmaal even niet zijn.
Scheepjeswol heeft wél veel nieuwe kleuren en gisteren kwamen er nog twee juweeltjes bij. Ik bestelde alles wat wél geleverd kon worden en kijk eens:

Z-E-S-T-I-E-N     K-L-E-U-R-E-N!
Zestien prachtige kleuren om te smullen!
Pareltjes!


Dit zijn de aller-aller-nieuwste! 972 en 975. H'mmmmm!!!


Zeven "oude" kleuren, en hieronder zeven "nieuwe" kleuren.



En dus is bij deze het Invicta-glas lekker VOL! Zestien prachtige kleuren. En die vijf die nog ontbreken, komen ook - maar ik weet echt niet wanneer. Ze zijn er, zie onderaan deze blogpost!

Nog even het garen in het kort:
-   75%wol, 25%Polyamide,
-   haken en breien op nld 2½ - 6 - net wat je mooi vindt
-   420 meter op 100 gram

Dus vond ik het tijd voor een leuke Give-Away. Bij Annelies van Vicarno's mama kun je deze geweldige Waveletsjaal vinden, gemaakt van 2 bollen Invicta Colour (yep, deze is dus gemaakt van een kleur die er nog niet is - maar is prachtig in een van de andere kleuren)

Crochet pattern : wavelet shawl (instant download)

Je kunt het patroon kopen o.a. via de website van Vicarno's mama, maar ook in onze winkel. En nu maak je kans om een heel pakketje  te winnen!  (2 bollen Invicta Colour plus Wavelet patroon. Je kunt de kleuren kiezen uit de ZESTIEN prachtige kleuren die op de getoonde foto's staan.)

Wat moet je doen? Reageer op deze blogpost met je reactie. Lukt dit echt niet, dan mag je me natuurlijk ook mailen. Wil je dubbel kans maken? Dan kun je ook op Facebook reageren, de pagina liken én de foto delen! Volgende week maak ik de winnaar bekend.

24/5/2014: NB: De Give-Away is voorbij en is gewonnen door Polletje van Purperpol. Natuurlijk kun je het pakketje ook bestellen!



Wil je eens bekijken wat je nog meer van dit leuke garen kunt maken? Ik heb op mijn blog al heel veel ideeën verzameld, kijk maar onder het label Invicta Colour.
(en lieve collega-winkels, natuurlijk kun je ook deze patronen/ideeën gebruiken, maar vermeld je dan ook mijn blog? Da's toch fideel??)

Overbodig misschien om te zeggen dat al deze zestien kleuren bij ons te bestellen zijn, ik kan tot 4 bollen in een envelop verzenden (3,95 verzendkosten). Je kunt bestellen door te mailen.

NB: Vandaag zijn ook de laatste kleuren binnengekomen, 21 kleuren dus !



208 opmerkingen:

  1. Wow, aan deze give away doe ik graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De nieuwe kleuren zijn ook mooi. Wat een keuze.
    Ik vind het invicta garen fijn om mee te werken, maar niet om uit te halen, haha.
    Bedankt voor al je leuke blogs.
    Groet,
    Dientje (dientjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit is prachtig, mooie kleuren maar zeker ook prachtige shawl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe super graag mee met deze give away. Vind dit garen zo super mooi. Het kleurverloop is prachtig en wat een mooie nieuwe kleuren zijn er bij gekomen.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, de 972 vind ik absoluut de mooiste! Wat een prachtige kleuren bij elkaar! Als ik dit nou eens zou winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, natuurlijk doe ik mee, wat een mooie kleurcombinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke winactie! Ik vind zelf de 975 het mooist! En nu maar duimen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woh, wat veel kleuren, wat een mogelijkheden. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schoon zeg ! Ik doe graag mee en hoop dat ik wat tijd krijg om te kiezen als ik win !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk! Ik heb net nog gestokhaakt met dit garen en het werkt erg fijn. Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke actie. Ik maak graag kans om dat prachtige garen te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, ik blijf genieten van wat je allemaal op je site zet. ☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kleuren, ik blader naar de andere link waarin je alles op een rijtje zet en ik zie tot mijn verbazing dat ik al DRIE van die sjaals heb gemaakt! Je kunt er gewoon geen genoeg van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauww wat een mooie kleuren! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful colors! I love both the new colors. But the "old" ones are nice too.
    If I win.. ;) ... I will send you an address in Holland!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een kleurenpracht! Zo te zien ga ik voor 972 <3 Leuke actie Jeanet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig wat een prachtige kleuren , wat een super actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe mee . Heel erg mooi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou met zo'n mooie give away doe ik heel graag mee. Wat een mooie kleuren. Straks heb je die 5 andere niet meer nodig.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe heel graag mee....weet wel niet welke ik zo in ėėn twee drie zou kiezen, allemaal even mooi.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aah Jeanet, wat een leuk idee!! En een heeeele positieve insteek ;-).
    Het is en blijft prachtig garen, de Invicta en de sjaal van Vicarno's mama is superleuk.
    Dus sluit ik me aan bij alle andere candidaten en doe mee!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ja ik wil meedoen heel graag zelfs want zowel het garen als het patroon is o gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze give away wil ik wel winnen. Het maakt me niet uit in welke kleur, ze zijn allemaal mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn weer mooi en ook de sjaal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe graag mee voor zulk mooi garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, kleur 972 lijkt helemaal mijn ding. Ik waag dus graag een poging

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw. Echt super. Ik zoek al heel lang garen om voor mijn moeder eindelijk eens een omslagdoek/sjaal te maken (voor haar verjaardag). Kleur 952 is echt iets voor haar want ze houdt zo van blauw. Echt een super leuke give-away. Ik ga duimen hihi.

    Groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeanet wat ben je een lieverd! Je zet een frustratie om in een give away! En wat voor een give away! Zo'n leuke sjaal van geweldig garen, de herfst kol van je bog heeft hier ook al het daglicht gezien.
    Mocht ik de enorme mazzel hebben deze lieve actie te winnen zou ik graag de 975 kleur winnen(zo'n heerlijke kleur combi)
    Fijne dag en ik kijk weer uit naar al die leuke blogpost die je voor een groot aantal haak/brei en garen verslaafde maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk Jeanet, deze give away. Ook ik waag graag een kansje, het lijkt me super om deze sjaal te breien van kleur 975....die is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw ook ik doe heel graag mee aan deze give away wat een prachtige wol is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Tuurlijk doe ik graag mee.... spannend hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke give away, Het garen is super ik heb het gebruikt om een col te haken. Mar deze vind ik ook erg leuk. Ga gezellig zo verder met je blog ik geniet er elke dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De kleur die er nog niet is lijkt wel een toverbal zo mooi!! Maar ja wat niet is kan komen..... Ik doe graag mee ook voor een andere kleur. Nogmaals hartelijk dank voor jouw leuke blog! Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jeanet, lof voor jou en je blog! Zoveel leuke ideeën en inspiratie. Ik geniet ervan!
    Ja, de invita colour is een prachtig garen. Ik doe dan ook graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een gave bolletjes. Wie zou er nu niet zoiets moois willen winnen?
    Ik wel hoor, en doe dan ook heel graag mee.
    Die mooie sjaal ga ik zoiezo maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Echt prachtige kleuren en wat kan je er leuke dingen mee maken. Maar inderdaad nog geen sokken voorbij zien komen. Sinds kort ben ik sokken aan het breien en mijn tweede paar staat op de pennen. Het volgende paar is ook al besteld door mijn jongste zoon van elf die het liefst "iets" draagt wat ik heb gemaakt. Hij wil graag gele dus kleur 974 zou hier hartelijk welkom zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super give-away: prachtige kleurtjes wol en een mooie sjaal ! Graag waag ik een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig, wat een mooie kleuren! En wat een mooie actie! Ik zou gaan voor 952, denk ik. Het is eigenlijk te moeilijk, zoveel mooie kleuren!
    Ook hartelijk dank voor alle mooie ideeën die je altijd laat zien! Je hebt een geweldig leuke en inspirerende blog!
    Groetjes,
    Akkelien (debreimeisjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. give away?
    Ik doe mee!
    Zoveel mooie kleuren
    dan maar niet zeuren
    over welke er níet zijn
    dat is niet fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hé Janet,
    Wat een pret
    Zo te zien
    Kun jij kiezen uit meer dan tien
    Ik wil me graag (van de anderen) onderscheiden
    Maar er ook weer niet te veel woorden aan weiden
    Dus kort en krachtig
    Deze wol lijkt me prachtig
    Ik hoop dat ik 'm win
    Maar het heeft niet veel zin
    Om dat er bij te zetten
    Ten slotte is het een give away
    En die zijn echt wel okay.

    Werk ze!!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ook ik waag een gokje. Super wol! Nr 973 lijkt me mooi. Ook een mooi patroon trouwens.
    Groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw, wat een prachtige kleuren, krijg er helemaal de haak kriebels van en doe dus graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat een leuke giveaway ik doe graag mee om dit te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Jeej, aan deze give away doe ik natuurlijk graag mee! Ik haakte afgelopen winter voor de eerste keer met dit garen. Het is een fijne sjaal geworden, dus ik haak er graag nog eentje. Vorige week bestelde ik bij Annelies het patroon dat je laatst op je blog toonde,
    groetjes, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wat een super patroon en wat een mooie kleuren wol, ik vind 952 helemaal het einde,
    groetjes
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wow, wat een mooie nieuwe kleuren zijn erbij. Ik ga voor de 972 die blauw/groene, al vindt ik 975 ook mooi. Hihi, zolang er maar iets van blauw in zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Nou jeanet wat een leuke aktie ik doe graag mee hoor. En je blog is altijd weer leuk met al die ideeen groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw wat een leuke bolletjes!! Ik doe graag mee met de give-away!
    Groetjes Simone
    http://haakennaai.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  50. mooi wol,prachtige kleuren,ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik sluit mij aan in de lange rij!!! Wil graag een gokje wagen! :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wil heel graag aan deze give away meedoen. Van de kleur 968 lijkt hij mij heel erg mooi te worden. Ook nog heel veel complimentjes voor je blog. Altijd leuke ideeën te vinden.
    Groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Yes Jeanet yes 972 likkt me super. En het resultaat komt natuurlijk op jou blog ☺.
    Groetjes Clasien.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Zal ik durven mee te doen? Graag! Ik heb al eens de herfskol met Invicta Color gemaakt en dit smaakt naar meer ....

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik zou ook heel graag via deze weg mee willen doen aan de give-away! Mijn dochter van 9 is helemaal weg van de kleuren! Superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik ben gek op de invites! Heerlijke nieuwe kleurtjes, ik doe graag mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuke give-away; graag doe ik mee. Ik ben absoluut dol op garen met kleurverloop en ook de link die je geeft, zit vol met goede ideeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Supergave aktie en prachtige wolletjes, ik doe ook graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een storm aan reacties, maar ja het is dan ook wel een geweldig cadeau wat je daar aanbiedt... Ik doe dan ook heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een geweldige kleuren en superpatroon! Daar word je toch blij van? Ik waag heel graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een mooie kleuren zijn dat toch. Ik zou ze allemaal wel eens willen proberen. Ik doe dan ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een schitterende kleuren.Ik doe graag mee met je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wat een mooie kleuren en natuurlijk doe ik ook graag mee.
    maar ook een vraagje is dit dan hetzelfde garen als de noorse sokkenwol van scheepjes want daar brei ik altijd mee.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Jaaaa, dat wil ik ook graag winnen. Prachtige kleuren. Groet Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Jaaaa, dat wil ik ook graag winnen. Prachtige kleuren. Groet Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Er zijn maar drie woorden hier voor nodig....Gaaf om te winnen.
    Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ooohhhhh super, ik doe heel graag mee..... heb nog nooit wat gewonnen maar wie weet.... whoohoooooo, dat zou nog eens leuk zijn!!! De Invicta is een heel mooi garen met prachtige kleuren... ik ben helemaal verliefd op nr 975.... Groetjes, Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. ik doe ook graag mee, prachtig al die mooie kleurtjes, dat wordt nog moeilijk kiezen welke kleur.....
    Mooie blog trouwens, groetjes Lina

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. vind hem schitterend maar mijn blog werkt niet meer goed

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een kleurenpracht ! Wil graag mee doen aan deze super give away
    Nummer 964 vind ik persoonlijk de mooiste

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oooo, wat een geweldige kifewee... Ik ben dol op de kleuren 972 en 974. Ik heb ook al van alles met dit garen gemaakt en blijf fan! Jij hééééééél véééééél succes met het uitzoeken van de winnaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat enorm leuk!! Ik heb al zo vaak getwijfeld of ik zo'n bolletje van je zou proberen. Dit is mijn kans! Haal me over om meer te bestellen!
    Voor nu vind ik 972 en 966 erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Woow gaaf!! Die 975 is mooi :O
    Mijn moeder zal het geweldig vinden om een sjaal te hebben in deze kleurtjes!
    Ik wil graag meedoen, weer een goed excuus voor een nieuw projectje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Mooi zijn ze toch die kleuren. Ben nu bezig met een sjaaltje in zwart en grijs tinten...zou dolgraag een kleurig exemplaar maken voor de verkoop van het Rode Kruis in Alkmaar dat dit jaar 100 jaar bestaat.
    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een leuk patroon en hele mooie wol. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een prachtige kleuren. Ik doe graag mee.
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een mooi give-away.
    Graag maak ik een kans. Mocht ik winnen zou ik graag kleurnummer 971 willen.
    Ben benieuwd naar het garen. Je schrijft er altijd zo lovend over.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hoi Janet, natuurlijk wil ik heel graag meedoen om dit prachtige garen te winnen, maar ik ben er nog niet uit welke kleur ik nu het allermooiste vind. Er zijn zoveel prachtige kleuren bij, ik zou ze allemaal wel willen hebben. Dus ik meld me wel vast aan voor de give-away en de rest volgt als ik win. Erg leuke sjaal en hele actie actie. Groetjes van Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een mooi garen, ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat leuk Janet van je Give- Away. Wat een positiviteit straal jij altijd uit op je blog. Altijd leuke nieuwe verhaaltjes en ideeën. Ik volg je al geruime tijd op de blog maar dit is de eerste keer dat ik reageer. Als ik de gelegenheid om te kiezen zou krijgen dan zou mijn voorkeur uitgaan naar 972 of 968. Daar zou ik dan een mooie sjaal of leuke sokken van breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wauw! Wat een prachtige kleuren!
    Ik zou heel graag winnen!
    Ik wil al zo lang een keer met verloopgaren haken/breien.

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wauw, deze zou ik ook wel willen maken met die prachtige wol! Dus ik doe graag mee!!
    nou duimen maar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  85. O, echt prachtig! Ik doe mee! (maar ik win toch nooit wat...)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Um dieses Give-Away kommt Frau nicht herum, sondern möchte es versuchen :-) WEIL diese Farben sind einfach wunder, wunder schöööön und die MUSS und WILL man bzw. Frau haaaaaaaaaaben!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Leuk een give away, natuurlijk wil ik ook meedoen. Vind het patroon van de sjaal helemaal geweldig. Ik denk dat elke kleur een prachtige sjaal wordt. Zelf hou ik erg van de roze, paars en blauwe combinaties, nu maar afwachten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  88. wie geen kans waagt, zal zeker niet winnen, dus ik zet me achteraan in de rij en doe heel graag mee, want het is echt prachtige wol!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. wat een super mooie kleuren ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Mooi, mooi, mooi! Zowel de kleurtjes als het patroon!
    Ik wil graag meedoen met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Vorige zomer was ik voor het eerst in je winkel door een vakantieverblijf in Arnemuiden. Sinds dien volg ik je blog met heel veel plezier. Veel dank daarvoor.
    Ik heb al een tijd deze wol op mijn verlanglijstje staan. Ik ben namelijk helemaal weg van de omslagdoek waar je op 20-10-2013 over blogde, die gemaakt was door Ans.
    Mocht ik wat winnen dan graag in de kleur die Ans heeft gebruikt. Ik koop er dan graag een 3e bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. wwwaaaauuuuwwww !!! wat een prachtige give-away... graag neem ik deel hoor !!! en wat een kleurenkeuze... zo moeilijk... als ik dan toch moet kiezen zou ik gaan voor 972 !

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik doe graag mee, maar moet nu natuurlijk kiezen .... hmmm, moeilijk ....
    normaal ga ik voor de blauwe en zwarte tinten, maar ik waag het erop ... ik ga voor nummer 966 - rood - volgens mij zijn ze allen even mooi en speciaal ...
    Hopelijk win ik ....

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik doe heel graag mee! Fantastische wol en super patroon! Het nieuwe kleurtje 975 zie ik wel zitten. Duimen maar...888

    BeantwoordenVerwijderen
  95. wat een pret zoveel mooie kleuren kleur 972 staat bij mij bovenaan men verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Dat zijn supermooie kleuren ! Ik doe heel graag mee voor kleur 974.
    Nou, ik begrijp je wel hoor, die zestien kleuren zijn inderdaad prachtig. Dus een soort of vijf die niet meer voorradig zijn, da's toch geen probleem, keuze genoeg uit die heerlijke 16 kleuren :)
    Het glas is wat mij betreft niet halfleeg of halfvol, maar stroomt bijna over ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Een heerlijk zomergevoel, prachtige kleuren en een leuk project om te doen.
    973 is echt mijn kleurtje,

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Hallo, ik geloof dat het mailen niet zo goed lukt. (Zal wel aan mij liggen hoor! ;-)
    Maar ik zou graag van Unicat het garen 'onder water' bestellen. Is dat mogelijk? Krijg je dat nog binnen? Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Dit heb ik dus nog niet gedaan. Lijkt me een mooie kans om te gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik ben een fan van dit garen en doe graag mee ...ik heb geen voorkeur en laat me graag verrassen als ik zou winnen :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  101. dat zou toch leuk zijn, zo'n give-away te winnen. Vooral de regenboogkleuren spreken me heel erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wow wat een prachtige sjaal , en vooral wat mooie kleurtjes!
    Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wat een leuke weggever. Ik ben dol op multicolor garen. Het is zó veelzijdig, maar ja dat hoef ik jou niet te vertellen.
    Ik doe graag mee. Welke kleur het dan moet worden? Ik heb nog géén idee, want het is moeilijk kiezen. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik word zo vreselijk hebberig van al die mooie kleuren! Ik doe graag mee, al zal het een probleem zijn om te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wat een prachtig garen!!!
    Wat leuk dat we een kansje krijgen om het te winnen....
    Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik doe graag mee. Ik vind 970 echt prachtig, het is de herfst tot een bol wol gerolt

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wow, dat zijn toch wel heel veel kleuren waar wel uit te kiezen is. Daar zou ik best wel iets van willen winnen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik doe ook graag mee! Mocht ik winnen (oh dat zou toch eens wat zijn....) dan ga ik eindelijk een keer iets maken wat ik zelf ga dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Jeanet,
    Meedoen is belangrijker dan winnen...zeggen ze.
    Maar nu doe ik graag mee om kleur 972 te winnen!

    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  110. De nieuwe kleurtjes zijn HIP! Japanese flowers in Invicta Colour zijn mooooii! Vooral 969. Bedankt voor de kans. Jouw blog kleurt mijn dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik vind al die kleuren hélemaal geweldig! Ik zou dan ook eigenlijk niet kunnen kiezen, al heb ik misschien een lichte voorkeur voor 973...... of...... Ik vind ze gewoon allemaal mooi.
    Hier in Frankrijk schijnt het niet zo populair te zijn (hoe is het mogelijk?), want ik heb het hier nog nooit gezien. Misschien maar goed ook, want ik had me voorgenomen om eerste die restjes in mijn voorraadkast maar eens op te maken. Niet altijd even makkelijk, maar gelukkig vind ik op dit blog héél veel leuke ideeën!! Ga vooral zo door, ik kijk iedere dag!
    Een paar bollen van dit mooie garen wil ik natuurlijk dolgraag winnen, want die worden meteen verwerkt en zullen nooit in de voorraadkast komen. Valt dus niet op! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Hopelijk ben ik nog niet te laat om mee te doen en zou graag kans maken op kleur 964. De kleuren zijn zo schitterend en ik zou best wel eens een sjaal voor mezelf willen maken.
    In alle geval bedankt voor de mooie kans die je biedt en lieve groetjes vanuit Vlaanderen
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik doe ook graag mee. Die sjaal ziet er fantastisch uit. Ik denk dat hij wel leuk zou zijn in kleur 975.

    Groetjes Fieke

    BeantwoordenVerwijderen
  114. prachtige give away.
    zou graag kans maken op deze prijs, vind alle kleuren prachtig en zo'n mooi verloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik zag de kleuren en het superleuke patroon en vind het zooooo mooi. Ik heb vorige week mijn allereerste poncho voor beginners gehaakt en ben ontzettend gemotiveerd om mij verder te ontwikkelen. Hoop ooit op het niveau van al deze dames te komen. Dus ehhh.....tja.......ehh......durf het bijna niet te vragen, maar.........mag ik 'm asjeblieft winnen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. ik doe graag mee om te kijken of ik kan winnen want ik vind hem prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Wat een prachtige nieuwe kleuren! Ja, natuurlijk doe ik mee, prachtige sjaal!!
    Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Wat een super gave give away zeg!!! Daar doe ik heel graag aan mee. Ik zag wel dat er al heel veel meedoen,dus de win-kans is heeeel klein,maar ik denk maar zo; ' niet geschoten is altijd mis!!' Ga vooral door met dit heerlijke blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Heel mooie kleuren maar met 973!.........hmmmm........... een droom!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Heel mooie kleuren maar met 973!.........hmmmm........... een droom!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wat een geweldige give away en wat een prachtig garen. Daar hou ik van dus ik doe heel graag mee.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  122. O, die twee nieuwste zijn ook prachtig! Het wordt steeds moeilijker om te kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Jeetje mag ik nog meedoen. Ik maak een kain kansje en daar ga ik voor. Wat een schitterende kleuren. Mocht ik winnen, kleur 974 vind ik geweldig en warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Wat een kleurtjes, hier doe ik heel graag aan mee. Dank je wel voor deze leuke verloting.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wat een mooie sjaal en leuke wolletjes! Hier doe ik graag aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Tjonge, wat veel en leuke ideeën doe ik nu op! Ik moet alles nog leren, maar ga dat zeker doen! Ik doe er dus graag aan mee...... Succes met je fantastisch leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Zo mooi, dat kleurverloopgaren, maar zó moeilijk om het werk aan kant te leggen. Want hoe wordt het nou als ik nog één toer doe... Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Prachtig garen, prachtige kleuren, ware "snoepjes" ik doe graag mee met de give away.
    Groeten, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Alweer een goed idee en dan dat prachtige garen. Ik doe graag mee, groeten, Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wauwwwwwwww wat een prachtige kleuren zeg en wat een gave give-away ! Echt top !
    Het zijn stuk voor stuk pareltjes zo mooi maar ik denk dat mijn voorkeur gaat naar nr. 972. Da's heel wat voor mij hoor aangezin ik een ongelofelijke twijfelkont ben en nooit kan kiezen !
    Welk nummer heeft Annelies eigenlijk gebruikt ? Die is ook erg mooi ! Haha, daar ga ik weer...... nee hoor ik houd het op nr 972 ! :-)
    Haak- en breigroetjes,
    Caroline
    P.S. lief dat je dit doet :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik ben verliefd, wat een mooie kleuren , zucht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Oh jeetje... ben ik nu echt de 143e die reageert op deze gave give-away?! Nou ja, ik doe toch graag mee, want een kans (hoe klein ook) om dat mooie garen te winnen laat ik natuurlijk niet lopen! Dus bij deze: i'm in! En nu maar heel hard duimen.... :)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Vind de 2 aller nieuwsten ook echt heel erg mooi, mijn Favoriet van die 2 is de 975 :-) Love these colours!!
    Ik doe graag mee, ook op facebook doe ik natuurlijk mee :-).
    Geweldig Blog en een geweldige facebook site en een nog gavere Give Away, dank jullie voor al dit moois!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. wow wat een mooie sjaal en mooie kleuren ik maak graag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat prachtig! Ik doe ook graag mee! Ik ben al een tijdje op zoek naar mooi kleurverloopgaren voor een sjaal/omslagdoek, dus dit zou 2 vliegen in 1 klap zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  136. wat een reacties Jeannet! Geweldig toch dat er zo veel mensen je blog lezen, ik lees hem ook trouw! Ik zou heel graag de bolletjes winnen en deze prachtige sjaal winnen, en zo niet kom ik gewoon om wol in je winkeltje :) Super leuk die give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. O, wat een heerlijke give away. Die Invicta werkt zo heerlijk. Leuk dat er zoveel mensen meedoen.
    Marian Verburgt

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Wat een prachtige kleurtjes. Altijd al mee willen werken!

    Nu ik toch eens reageer wil ik je ook vertellen dat ik een super fan ben van je blog. Ik ben langdurig ziek en jouw blogposts zijn iets waar ik echt naar uitkijk! Als het beter gaat kom ik zeker in je prachtige winkel kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wauw wat een gave kleuren met mooi verloop. En het patroon is wcht super mooi met dit garen. Ook ik waag een gokje.
    Groetjes Jacoline de Mol

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Prachtige kleuren ik heb als eens de elise shawl gehaakt met dit garen.
    Maar wil dit ook wel heel graag maken

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Of die sjaal me zou lukken weet ik niet, maar met zo'n gave give - away wel een stok achter de deur om het eindelijk eens te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Heel mooi. Waag zeker een kans. Grts, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ik doe heel graag mee aan de giveaway. Ik vind de het prachtig garen waar ik zowel mee gebreid als gehaakt heb. En die mooie sjaal zou ik graag maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar geloof dat het niet gelukt is. Nog maar eens dus: ik wil graag meedoen aan deze give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Wanneer ik al die bollen wol zie, droom ik altijd wat ik hiermee zou willen maken. Wordt het haken of breien etc. Het grappige is dat je loopt te wikken en wegen en je hebt het garen nog niet eens. En al die patronen die voorbij komen maken het er niet makkelijker op. Maar geniet er wel van. Kan soms met open mond kijken wat er voor prachtigs voorbij komt en dat mensen dat kunnen maken. Dank je wel voor al het moois dat jij aan ons laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ik zou met 957 een mooie omslagdoek maken. Sinds ik sinds een paar maanden kan haken, ben ik echt verslaafd aan meerkleurig garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Leuke give-away, leuke wol, leuke kleuren en leuke sjaal. Haha gewoon té leuk dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Leuke give-away, leuke wol, leuke kleuren en leuke sjaal. Haha gewoon té leuk dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ja, deze 'weg-geef' vind ik geweldig! Ik doe graag mee voor de kleur 975. De sjaal vind ik ook prachtig.Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Hallo Jeanet, wat een leuke give-away ik zou ook graag mee doen.
    Hartelijke groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Oooh geweldig, en wie niet waagt, wie niet wint. ( en wat een reactie's).
    Geweldig garen de invicta, daarom doe ik ook graag mee. Ik volg je blog ook iedere dag en de Unicat van jou is bijna op. ( wordt prachtig)

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Haha, ik doe ook mee Jeanet!! Heb natuurlijk nog geen wolletjes liggen (dozen vol) maar deze kleuren zijn zooooo mooi! Tot vanmiddag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Mooie tinten...Doe graag mee...voor de blauwe kleurtjes. .

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Ik doe graag mee! Na bijna 3 weken ziekenhuis jeuken m'n handen om weer echt aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Het lijkt(like't) bijna niet te doen voor je om uit zoveel enthousiaste reacties te moeten kiezen,maar deze give away is ook zooooo mooi.
    Gr.Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Wat een intense kleuren! Ik wil ook wel een kansje wagen op de giveaway :) Ben momenteel bezig met een meerkleurige sjaal van Katia, met Invicta heb ik nog niet gehaakt maar het lijkt me heerlijk zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik ben helemaal gek van garen met kleurverloop! Dus.... Ik doe mee! Op hoop van zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Wat een leuke give away. Ik brei en haak graag met die breiwol. Ik doe dus heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Ik sluit mij graag aan bij deze lange rij en doe graag mee. Vooral ook omdat ik nog nooit met dit garen heb gehaakt. Het is tot nu toe bij garen van de Z*eeman etc gebleven. Fijn weekend. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Wat een mooie give away..doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Heb ze van de week in de winkel gezien en het leek wel of ik weer een meisje was van 3 die voor de toonbank bij de bakker naar de snoepjes keek in de vitrine. De getoonde shawl is geweldig :) zie de kleuren voorbij komen waar ik deze shawl mee zou kunnen maken... en een super give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Wat een mooie nieuwe kleuren. En wat een leuke give away. graag doe ik mee

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Leuk weer een Give Away, zeker met zulk mooi garen. Ik doe graag mee.
    Van de zomer weer een keer naar Zeeland en dan kom ik zeker in de winkel kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Oh wat geweldig mooi die nieuwe kleurtjes!
    Natuurlijk wil ik graag aanschuiven bij de massa reacties op deze leuke give away!
    Ideaal garen voor de meest uiteenlopende projectjes en vooral het kleurverloop is prachtig, eindelijk es geen bolletje waar je bij elke priem een ander kleurtje krijgt!
    En nu maar duimen ..... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  165. "Wat een mooie shawl....die wil ik wil hebben " zei mijn dochter. En ik wil hem wel maken hoor!
    Dan moet ik er vast nog meer maken, want ik heb nog meer dochters!
    De kleur? Erg moeilijk kiezen, alles is even mooi, maar ik laat me ook graag verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  166. beste Jeannet,

    wat leuk een give away. ik ben een trouwe (spaanse) lezer van je inspirerende blog, en heb al verschillende dingen gemaakt. Ik zou het geweldig leuk vinden om die mooie wol te winnen.
    groeten
    martine

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Ook ik waag graag een gokje en doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Ik word hier ook wel een beetje hebberig van!! Dus, ik doe graag mee.
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Ook ik word hier hebberig van, ik doe graag mee met deze leuke actie! Zal een moeilijke keus worden strakjes maar daar komen we wel uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  170. ik zou gaan voor 970 als ik deze giveaway zou winnen!!!!
    Het is prachtige wol. Ik heb er de beroemde herfstkol ook van gehaakt. Maar helaas prikte deze wol zo erg dat ik bijna mijn kol had verkocht. Maar na een behandeling met eucalon is er een wonder gebeurd. De prik is er uit en ik draag de kol weer met veel plezier.
    Ik ben benieuwd wie de giveaway krijgt van Jeanette. Eigenlijk gun ik hem iedereen. Het is prachtige wol om mee te werken.
    Jeanette succes met het nemen van een beslissing. Ik heb deze giveaway ook gedeeld op facebook. ik hoop zo ook dat mijn "gebakken lucht" vrienden jouw pagina gaan bezoeken. Ik lees hem iig bijna elke dag. Ga zo door !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Wat een mooie kleuren.Graag doe ik mee met de Give Away

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Graag doe ik mee met de give away! Lijkt me erg leuk om zo een mooie sjaal te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Sinds een paar weken lees ik je blog elke dag en zie ik de mooiste foto's en patronen voorbij komen. Helaas kan ik niet breien maar gelukkig ook veel voor haaksters zoals ik. Nu heb ik plannen om van de Invicta Colour een omslagdoek te haken, maar deze sjaal is ook prachtig van dit garen.
    Meestal als ik zoveel reacties zie bij een give-away reageer ik niet, maar dit zou zo'n kadootje zijn om dit garen te winnen dat ik toch maar een gokje waag...

    Groetjes Madhurya

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Wat een kleuren! Prachtig!!!
    Mijn lievelingskleuren zitten er in elk geval bij (mocht ik winnen haha).
    Ik kijk elke dag op deze blog. Ik zie zoveel mooie dingen.
    Ik heb inmiddels een heel naslagwerk aangelegd van al die mooie ideeen.
    Wat is dat speldenkussen trouwens leuk!

    Bedankt voor elk leuke blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Prachtige kleuren.....heerlijke bollen!!! Word je al blij van als je er naar kijkt :D
    Graag doe ik mee,

    fijn weekend Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Mag ik me ook opgeven om een kansje te wagen?
    Dag Janet, groetjes uit Belgisch Limburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Waauw! Wat een leuke give-away!
    Ik waag heel graag een kansje!
    Kleuren kiezen wordt moeilijk. Zoveel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Wat een leuke give-away! Sowieso een leuke blog, die ik sinds mijn bestelling van unicat bijna dagelijks volg en anders zeker even terug lees. Ik doe dus graag mee!
    Groeten uit Noord-Holland!

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Ik heb al vaak getwijfeld of ik dit garen zou kopen. Ik vind het zo mooi. Maar ik kan er geen sjaal van maken want ik kan niet tegen wol.
    Maar nu zag ik laatst een tas gemaakt van deze wol, en die was heel mooi. Ik doe dus graag mee voor een kansje en maak er dan een leuke tas van.

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Ik volg je blog al een hele tijd, wat je aandraagt is leuk en mooi, je materialen zijn ook mooi en kleurrijk en de verhalen erbij zeer invoelbaar en het lezen waard. Deze kans pak ik aan om dat mooie garen te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Wat een mooie kleuren zijn dat! Ik doe graag mee, mijn haaknaald ligt al te roepen om hiermee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Ik doe graag mee aan deze giveaway! Helaas kan ik hem niet zelf dragen (vanwege de kriebelwol), maar wordt t een kadootje voor mn schoonmoeder, want die breidt zoveel voor mij. ( met wol die niet kriebelt dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Invicta, daar heb je het zo vaak over en ik heb het zelfs nog nooit in het echt gezien. Ik ben wel heel benieuwd er naar, al die mooie resultaten.....
    Bedankt voor de kans in de give-away, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Wauw! Prachtig! Zowel het garen als het patroon!
    Zou het graag proberen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Wauw! Prachtig! Zowel het garen als het patroon!
    Zou het graag proberen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Ik durfde eerst niet te reageren, vind het altijd zo hebberig overkomen om op een give away te reageren maar nadat ik je lieve berichtje las van donderdag, gericht aan je trouwe dagelijkse lezers (waar ik zeker onder val!), ging ik twijfelen, en nu ga ik me toch maar opgeven voor deze fantastische give away, want wow, wat is die Invicta mooi, en wat zou ik daar ontzettend graag eens iets mee maken.
    Dus duim ik nu dat die Invicta mijn kant op mag komen, dan wil ik er graag de mooie shawl van maken, voor mijn dochter, die het op dit moment wat moeilijk heeft, en wel een oppeppertje kan gebruiken.
    Jammer dat zoveel Facebook-likes niet leiden tot meer lezers (en eventuele klanten) maar wie weet komen mensen in de toekomst toch nog een kijkje nemen hier. Ik hoop het voor je, maar ook voor hen, want nu missen ze wel heel veel leuke berichtjes!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Laat dit patroon met deze garen nou net op mijn verlanglijstje staan!!!! Ik doe heel graag een gokje op deze prachtige spulletjes. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Schitterende kleuren... Ja, ik doe, als trouwe lezer van jouw fantastische blog, graag mee. Groetjes, Resie

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Wat een bijzondere kleuren. Ik heb thuis 2 bollen van kleurnummer 963. Begin januari kreeg ik van u het patroon van het Zeeuwse avonddoekje en deze sjaal ben ik nu van dit mooie garen aan het haken en hij wordt heel erg mooi ! Graag doe ik mee voor de Give Away. Een link naar Instagram voor een foto.
    http://instagram.com/p/oEaboUxXyo/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...