Welkom op dit blog!

Hallo breisters en haaksters,

Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn hobby is breien en haken. Voor ons handwerkwinkeltje kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Elke dag komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Soms blog ik ook nog een beetje over Arnemuiden.

Ik verwijs in mijn blog soms naar patronen van particulieren die te koop zijn via verzamelsites zoals Ravelry en Etsy. De patronen zijn soms alleen in het Engels beschikbaar. Deze verkoop ik zelf niet, ik kan ze niet vertalen, ik kan ze ook niet voor anderen bestellen. Ik wil alleen maar tips geven over alles wat mogelijk is op handwerkgebied - breigarens verkoop ik natuurlijk wel! Daarvoor kun je altijd langskomen of mailen.

Natuurlijk kun je ons ook altijd bezoeken in onze winkel in Arnemuiden. Wij zijn geopend van dinsdag-vrijdag van 9.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.

Op donderdagmiddag ben ik vrij (de winkel is dan wel open, maar ik ben er zelf niet).

Veel plezier op dit blog!


zaterdag 12 april 2014

Fotolijstjes

Vorige jaar blogde ik al eens over deze leuke fotolijstjes. Deze week mocht ik er weer een paar in de winkel fotograferen van Annelies (ik deed dat met een foto van onze andere website  www.kinderverkleedkleding.nl )


De basis is een ring van ca. 7 cm doorsnede (dit zijn armbandjes van de Action). Je vindt een uitgebreide beschrijving met foto's op Ilona's blog.


Annelies liet me ook de haakrol zien, het is al een dik exemplaar vol met verschillende haaksteekjes.


Je kunt al deze steken voor de haakrol vinden op de website van Wieke van Keulen. Wow, zóveel steken op een rij, allemaal met uitleg, foto's schema's en afkortingen!


2 opmerkingen:

  1. Ik heb ze ook al meerdere keren gemaakt deze lijstjes, zó leuk om te doen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze nog steeds zoo leuk, die fotolijstjes!! Hardstikke leuk idee!

    fluffytiger.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...