Welkom op dit blog!

Hallo breisters en haaksters,

Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn hobby is breien en haken. Voor ons handwerkwinkeltje kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Elke dag komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Soms blog ik ook nog een beetje over Arnemuiden.

Ik verwijs in mijn blog soms naar patronen van particulieren die te koop zijn via verzamelsites zoals Ravelry en Etsy. De patronen zijn soms alleen in het Engels beschikbaar. Deze verkoop ik zelf niet, ik kan ze niet vertalen, ik kan ze ook niet voor anderen bestellen. Ik wil alleen maar tips geven over alles wat mogelijk is op handwerkgebied - breigarens verkoop ik natuurlijk wel! Daarvoor kun je altijd langskomen of mailen.

Natuurlijk kun je ons ook altijd bezoeken in onze winkel in Arnemuiden. Wij zijn geopend van dinsdag-vrijdag van 9.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.

Op donderdagmiddag ben ik vrij (de winkel is dan wel open, maar ik ben er zelf niet).

Veel plezier op dit blog!


dinsdag 21 januari 2014

Bubble-kol

Vanavond laat ik het nieuwste ontwerp van Sacha aan jullie zien. Van haar zijn ook de ontwerpen van de Ponchette en de Trapjessjaal, en ook dit is weer een heel leuk idee:


Sascha toont 'm zelf:

Bubblewrap Cowl pdf crochet pattern INSTANT DOWNLOAD

De kol is gehaakt met naald 6 en er werd voor deze kol gebruik gemaakt van 100 % acryl. 
Je kunt het patroon bestellen via Etsy of Ravelry. Het patroon is in het Nederlands en Engels verkrijgbaar. Maar je kunt ook een compleet pakketje bij ons bestellen (garen plus patroon). Mail dan even! 
Het pakketje kost 11,95 +  het verzenden 3,95 = € 15,90

Het garen dat Sascha gebruikte is de Bravo Colour, in combinatie met een effen kleur, helaas is de kleur die Sascha gebruikte niet meer na te bestellen. Deze kleuren heb ik nu nog op voorraad:






Maar we zijn zelf ook al aan het experimenteren met het patroon en ander garen... 


5 opmerkingen:

  1. Wat weer een mooi patroontje! Ziet er prachtig uit met die verschillende kleuren.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave sjaal... Groetjes Lisanne
    www.draadenpraat.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ontwerp weer van Sascha! Ze blijft onuitputtelijk lijkt me :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooi! waar blijft ze toch die leuke ideeën halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous colors and design. Thanks for sharing.
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/01/diy-shawl-pin-with-buttons.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...