Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 14 december 2013

Bijkomen

Even bijkomen weer van gisteren hoor! Vandaag komt er niet zo veel uit mijn handen terwijl er toch het nodige op te ruimen valt. The day after.....

We kunnen terug kijken op een hele gezellige en drukke Winterfair. Leuk om weer zoveel mensen (ook van ver weg) te ontmoeten!
Veel heb ik er zelf niet van gezien, maar minstens zoveel genoten.


Grappig is het dat sommige mensen me toch nauwelijks herkennen als ik andere kleren aandoe :-)
("Bent u dezelfde mevrouw die hier altijd in de winkel is?")


De kinderen waren ook de hele middag en avond voor ons in de weer, en dat is toch echt fijn!


Even opwarmen bij de verwarming, want het was best koud!
Maar met een lekker kopje snert waren we ook zo weer warm.



De komende week plaats ik nog wat leuke Kerst-ideeën. Misschien wel niet maar allemaal haalbaar voor deze Kerst, maar op dit blog altijd weer terug te vinden onder het label Kerst (ideeën ook van vorig jaar). Deze vond ik ook erg leuk:


De foto is van Stip en Haak, het oorspronkelijke idee vind je hier.

En een gratis patroon voor een ienie-mienie-kerststal vind je bij Inge Snuffel

Kerststalletje gemaakt door Inge Snuffel

En ik wou dat ik eens wist waar er doorzichtige kerstballen werden verkocht, dan maakte ik zeker deze:


of deze!


H'm, ik heb het idee dat mijn vrije dagen aardig gevuld zullen zijn...........  :-)

10 opmerkingen:

  1. Alvast hele fijne feestdagen, een goed en gezond 2014 ennu...,.
    doe het volgende week alvast een beetje rustiger aan, dan kun je echt 2 weken genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat het gezellig was! Volgens mij heb ik doorzichtige Kerstballen bij de Action gezien (met spulletjes erin), maar of er ook zo'n mooi ornamentje bovenop zit weet ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Transparante kertballen koop je bij Action, volgens mij per 2 verpakt. Ze noemen ze fotoballen dacht ik. Heb ze ook wel eens gezien bij Blokker. Ik heb er vorig jaar gehaakte spulletjes in gedaan. Zal de foto wel even zoeken en nar je sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het zo'n geslaagde dag was gisteren! En wat een enige foto's van jou met Miriam en van Miriam met Ali. Fotogenieke mensen :-)).
    Ik gun je zo tijd voor jezelf, waarin je kan doen wat je leuk vindt en ontspannend. En niet de winkel opruimen en balansen enz. (hoewel dat natuurlijk ook moet ....... moeilijk hoor)
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je vakantie, fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom rustig effe bij Jeanet, het kan best druk zijn op zo'n fair! Maar verwen ons dan weer met je toffe ideetjes die onuitputtelijk lijken, zo inspirerend, steeds weer!
    Fijne feestdagen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om er gisteren even te zijn Jeanet, en fijn dat het zo'n geslaagde markt was!! Heerlijk dat je nu alvast kan genieten van de voorpret van een weekje vakantie :)!! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt gelijk hoor neem ook eenslekker vakantie, geniet ervan, je gezin groeit ook snel en dan gaan ze de deur uit, werken kan altijd nog.
    Was vanmiddag blij verrast dat er nog een kleur unicat voor mij bij was, groetjes en fijne feestdagen en een heel goed nieuwjaar, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat jullie met z'n drietjes in klederdracht op de foto staan. Mooi!
    Fijne 'vakantie'
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat het zo'n gezellige dag was en ook dat de hele familie weer paraat was. Dat maakt zo'n dag nog leuker. Mooie foto's van jullie met Miriam!
    Geniet van je weekend en het vooruitzicht van een aantal vrije dagen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen