Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 3 september 2013

Boeket

Vandaag weer in de turbo-stand - maar het ging prima, alles onder controle! (En dan ben ik een stuk vrolijker - kijken hoe lang het duurt.....)

Vanmiddag kwam - eindelijk - een grote doos binnen met de sokkenwolletjes! Dus voor alle wachtenden op de Zeeuwse sokken: morgen gaat alles op de post!


In die doos zit ook nog iets anders........ iets zooooo moois! Maar daar over vanavond meer!


En omdat ik nu heel hard aan de slag moet om een fatsoenlijke maaltijd op tafel te zetten een heel klein, maar o-zo-leuk ideetje voor al die slingerende bollen wol:

yarnandteaisallineed:

jarislove:

Perfect.

Oh! Yes!
Because I love flowers, but I dislike buying them or having them bought for me. Because they will just die or the cats will eat them.
But this! This would be AMAZING.
THIS is the kind of bouquet for me! ^_^

Is dit boeket niet geweldig? Doe je een fervent breister of haakster vast een groot plezier mee. Ik vond het hier. Tot vanavond!

4 opmerkingen: