Welkom op dit blog!

Hallo breisters en haaksters,

Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn hobby is breien en haken. Voor ons handwerkwinkeltje kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Elke dag komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Soms blog ik ook nog een beetje over Arnemuiden.

Ik verwijs in mijn blog soms naar patronen van particulieren die te koop zijn via verzamelsites zoals Ravelry en Etsy. De patronen zijn soms alleen in het Engels beschikbaar. Deze verkoop ik zelf niet, ik kan ze niet vertalen, ik kan ze ook niet voor anderen bestellen. Ik wil alleen maar tips geven over alles wat mogelijk is op handwerkgebied - breigarens verkoop ik natuurlijk wel! Daarvoor kun je altijd langskomen of mailen.

Natuurlijk kun je ons ook altijd bezoeken in onze winkel in Arnemuiden. Wij zijn geopend van dinsdag-vrijdag van 9.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.

Op donderdagmiddag ben ik vrij (de winkel is dan wel open, maar ik ben er zelf niet).

Veel plezier op dit blog!


dinsdag 5 maart 2013

Zigzag

Vanmorgen liet ik het mooie Filigran zien en je kunt daar ook heel goed mee haken!

Dat kun je zien aan die prachtige ZigZag-sjaal van Wieke van Keulen, want die is ook gemaakt van deze Filigran (ik liet 'm al eerder zien)



Wieke gebruikte 2 strengen voor een grote sjaal van 40 x 200 cm. Je kunt dit patroon kopen bij Wieke, op Ravelry of bij ons in de winkel! Kun je gelijk het prachtige garen bewonderen.....moet ik er wel bij zeggen dat dit mooie kleurtje niet leverbaar was, maar er zijn andere!!

4 opmerkingen:

  1. Weer erg leuk...mn to do lijstje wordt erg groot. dit is wel net een leuk werkje voor op vakantie. En die gekleurde bol is zeker erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer erg leuk...mn to do lijstje wordt erg groot. dit is wel net een leuk werkje voor op vakantie. En die gekleurde bol is zeker erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben al aan het bedenken wat ik zou kunnen maken van dat garen wat het heeft een erg hoog wil-ik-hebben-gehalte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn blauw gemeleerde versie gisteren ontvangen en na dochterlief als garenophouder te hebben gebruikt gisteren begonnen aan de zigzag sjaal. Hij wordt bij mij alleen iets smaller omdat ik naald 2 gegebruik maar daardoor niet minder mooi. Dank je voor het leveren van het super mooie garen Janet!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...