Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 21 februari 2013

Zeeuws Schortenbont

Vorige week kwam er weer een nieuwe stapel Zeeuws Schortenbont binnen!



Heerlijke stofjes om mee te freubelen. Natuurlijk in tradioneel zwart-wit, maar ook de rood-witte motiefjes zijn er weer volop.
Ali maakte alvast een heleboel stofknoopjes van deze schortenstof.


En ik ga weer een nieuw haaknaaldenmapje maken.



Wil je ook zo'n mapje maken? Lees mijn eerdere blogpost hier, met een uitgebreide beschrijving met veel foto's.


Wil je stofjes bestellen? Dat kan! Je kunt de stofjes per 10 cm. al bestellen. Ze kosten € 23,50 per meter en zijn 130 cm breed. Het is een geweven stof, de achterkant is vaak net zo mooi!!
Mail maar even naar jaffari@zeelandnet.nl voor informatie. Tot 2 meter kan als envelop worden verzonden. Maar langskomen is nóg leuker!






1 opmerking: