Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 11 februari 2013

Tuniekje

Bij Drops vond ik dit lieve gebreide tuniekje - in een leuke felle kleur, krijg je toch een beetje zin in het voorjaar!


 

Het patroon staat beschreven van 3/4 tot wel 12 jaar. Maar of de grotere dametjes dit nog aan willen doen??? (Whaha, die van mij écht niet meer - dan nog liever handschoenen, hihihihi!) Maar voor kleinere meisjes een super leuk patroontje! Patroontje in het Nederlands van Drops.


1 opmerking:

  1. Olá querida, vim correndo retribuir seu carinho e já estou segindo seu blog.
    Agora vou poder ver seus belos trabalhos e comentar.
    Abraços, Carla

    BeantwoordenVerwijderen