Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 23 februari 2013

Sunburst

Vandaag loopt het niet op rolletjes. Eigenlijk al een hele week niet, het lijkt hier wel een ziekenhuis! De een na de ander valt om, ziek, zwak en misselijk - en het duurt maar en het duurt maar. Het lijkt wel of het halve dorp ziek is - het is deze week onnoemelijk stil in de straat en de winkel. Het weer doet er nog een schepje bovenop, het is somber, guur, koud - ik ben helemaal in mineur (en da's niets voor mij, maar ik heb even een flinke dip).

Volgende week is het voorjaarsvakantie, en de kinderen zijn lekker vrij. Een weekje minder vroeg opstaan, beetje minder stress en hopelijk een beetje zon (en misschien ietsie-pietsie warmer??). En misschien toch eens die duizenden bezoekers voor de deur die dagelijks mijn blog bekijken? :-)
We zijn de hele week (behalve maandag) open!!

Om het tij te keren een vrolijke tas, gemaakt met sunburst-grannies. Een beetje "sunburst kunnen we wel gebruiken!



Deze tas vind je terug bij Diaper Mum. De beschrijving is in het Engels, maar als je eenmaal de Sunburst-granny kunt haken, dan kom je met wat fantasie ook heel ver - gewoon proberen!

Ik schreef al eerder over de Sunburst-Grannies. Je kunt op Eda's Crochetroom een prima tutorial vinden voor deze granny. Weer in het Engels, maar met heel veel foto's!


8 opmerkingen:

  1. Tja, arnemuiden is iets te ver voor mij. En bij ons is de vakantie afgelopen. Maar we staan wel virtueel rijendik voor je winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ook voor mij is Arnemuiden net iets te ver en ook wij hebben geen vakantie meer (helaaaaaaaaas). Ik word wel heel vrolijk van je sunburst grannies want het is hier wel net zo koud als bij jullie. Succes nog even.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de warmte van je getoonde haakwerk. Hopelijk haalt het jou ook uit je dip. Bedankt weer voor je gezellige blogje en compliment voor de dingen die je steeds weer vind op het web. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte Jeanet, met de virusbestrijding. Ik kan me voorstellen dat je er wat moedeloos van wordt, maar echt "als de sneeuwklokjes bloeien, komt de lente"! En ik heb ze gezien!
    Bijna maart nu; moet je opletten hoeveel bloglezers in de warme maanden bij je in de winkel komen! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! voor al die zieken. Ik geniet iedere dag weer van je ideetjes! Wat heb je er een werk aan... Geniet maar van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie een lente tas op de site. Oef daar worden we terug een beetje happy van. Een heel goed idee en een hele mooie tas.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beterschap hoor! En kop op, het voorjaar komt er vast wel een keer aan (hoop ik toch, want ik ben het ook heeeeel erg beu, die kou, brrr!).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als Arnemuiden nou niet zo ver was zag je me vast wekelijks..maar helaas is dat dus niet mogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen